El futur dels seients de Ferrari serà, sens dubte, un dels serials més destacats d'aquest estiu. Amb l'actual aturada que s'estan prenent tots els pilots de la Fórmula 1 - que finalitzarà el pròxim 25 d'agost en el Gran Premi dels Països Baixos, és el moment de la Silly Season, quan comencen a sortir els rumors sobre fitxatges, renovacions i canvis de seient als diferents equips de la graella. I el futur de Carlos Sainz i de Charles Leclerc és una autèntica incògnita i més tenint en compte que ambdós acaben el seu contracte amb els de Maranello el 2024.
Malgrat un inici de temporada molt discret, des d'il cavallino rampante han prioritzat la renovació del pilot monegasc, sens dubte sempre afavorit en cursa per les estratègies fetes servir per Frédéric Vasseur, cap d'equip de Ferrari. Així doncs, amb tots els esforços destinats en renovar el nen consentit de l'escuderia italiana, sembla que Sainz s'haurà de buscar la vida. I és que, sent sincers, des de l'equip italià estan obviant el pilot madrileny que, en cas si no hagués estat per les decisions de l'equip, estaria millor col·locat que Leclerc.
160 milions per renovar Leclerc
Tanmateix, i com han repetit moltes vegades des del box vermell, veuen en el monegasc al potencial campió, malgrat no haver demostrat res encara. Des de Ferrari confien molt més en les qualitats de Charles Leclerc que en la de Carlos, i la renovació del pilot de 25 anys sembla ser més important que la de Sainz, tenint en compte que escuderies com Aston Martin o Mercedes s'han interessat en la seva situació.
D'aquesta manera, per no perdre el 'futur campió del món' - segons creuen des de Ferrari - estan preparant una oferta de 160 milions d'euros per lligar Leclerc fins a 2028. Menys sort correrà el pilot de 28 anys, Carlos Sainz, el futur del qual sembla passar lluny de Maranello.
Sainz té un preacord amb Sauber
Segons algunes fonts, tant alemanyes com australianes, el madrileny ja té un preacord firmat per córrer amb Sauber el 2025, que passarà a ser Audi amb l'entrada en vigor de les noves regles el 2026. La firma està a prop de realitzar-se, per la qual cosa la temporada que ve podria ser l'última de Sainz en la mítica scuderia.
Des de la marca alemanya veuen en Carlos Sainz un gran pilot per ser l'emblema del projecte, no només per les seves qualitats de pilotatge - que ha demostrat àmpliament - sinó també per la seva experiència i coneixements. I és que l'espanyol ha passat per equips com Red Bull, Renault, McLaren i Ferrari.