Aston Martin ha fet una important aposta per poder tenir un projecte guanyador i ambiciós, que permeti a Fernando Alonso tenir un cotxe competitiu i que aspiri a aconseguir podis, i fins i tot victòries, a curt-mig termini. El gran objectiu d'aquesta temporada serà ajudar que l'asturià recuperi les bones sensacions que va tenir a començaments de 2023, i fins i tot poder arribar al nivell d'altres escuderies com Ferrari, McLaren, Mercedes o Red Bull Honda.
I es permeten el luxe de somiar poder lluitar pel campionat de Fórmula 1, que seria el tercer en el palmarès per al '14,' després dels dos que va aconseguir el 2005 i el 2006 amb Renault. I la persona que promet ser crucial per aconseguir-ho és Adrian Newey, el nou líder dels enginyers, i que fa uns mesos va sorprendre amb la seva decisió d'abandonar l'Oracle Red Bull, on havia aconseguit crear un monoplaça sense punts febles.

Una cosa de què es van aprofitar Mark Webber i Sebastian Vettel en el seu moment, i més recentment, Max Verstappen, com demostren els últims quatre títols que ha aconseguit, mostrant una superioritat insultant respecte a la resta de rivals, a excepció de l'últim any, coincidint, precisament, amb la sortida del prestigiós enginyer britànic a meitat de temporada. I es va decantar per l'oferta que li va presentar Lawrence Stroll.
Li va posar a sobre de la taula un contracte vàlid per als pròxims cinc anys, amb un salari de 30 milions d'euros nets per cada un d'ells, fent un total de 150 'quilos' sempre que respecti aquest vincle. I no ha arribat sol, ja que també l'ha acompanyat Dan Fallows, l'antic cap d'aerodinàmica de Red Bull, al qual coneix perfectament després d'haver treballat junts, i que també promet ser una peça molt important.

Alonso ha rebut la promesa de què més aviat que tard podrà estar lluitant amb Lewis Hamilton, George Russell, Charles Leclerc, Oscar Piastri, Lando Norris i companyia, i que Aston Martin serà un dels equips més potents.
Newey, 100% implicat en el projecte d'Aston Martin
Newey ja es troba treballant sense parar en poder tenir resultats amb Aston Martin, i està 100% implicat en el projecte, com demostra el fet que hagi demanat dormir a la fàbrica.
Vol treballar dia i nit per evolucionar el cotxe, i que a partir de juny, la data marcada en vermell al calendari, ja hagin igualat, i fins i tot superat, a la resta d'escuderies.