Després de veure com de bé que funcionava l'Aston Martin en l'inici de temporada, Fernando Alonso va somiar aconseguir la victòria número 33 de la seva carrera esportiva. Mentre que a Alpine el lema va ser el del famós "pla", en Aston Martin Fernando Alonso va donar ales a la victòria 33, autoimposant-se un repte complicadíssim, tenint en compte el nivell del Red Bull i de Max Verstappen, que aquesta temporada està sent intractable.
Així i tot, Fernando Alonso continua somiant amb la 33. Ja no li val el podi, que abans de començar la temporada ja semblava un gran repte. Ara vol pujar a dalt de tot del calaix. "A Mònaco vaig ser a un pit stop de poder guanyar, al Canadà hauria plantat cara sense els problemes de frens i a Holanda a una resortida... et dona esperança que hi hagi una altra oportunitat d'aquí al final", ha afirmat Alonso en Monza, on aquest diumenge tindrà una nova oportunitat, encara que per les característiques del circuit s'intueix complicat.
Les 3 bales d'Alonso
En la Fórmula 1, mai no se sap què pot passar. Les condicions climatològiques, els accidents imprevistos, els safety car, els errors humans... Tot influeix. Així i tot, sobre el paper a Fernando Alonso li queden 3 bales en el que resta de temporada per intentar la victòria, 3 circuits que se li donen bé i en els quals l'Aston Martin, al principi, ha de donar el millor de si.
"Queden altres oportunitats, Austin, Mèxic, potser Singapur, que és la pròxima carrera... hi haurà més ocasions per ser més a prop, encara que de vegades el dic per la ràdio al meu enginyer i me n'oblido que ho està escoltant tothom, que no és privat," ha afegit l'asturià entre rialles.
A Monza, sense esperances
Abans, tanmateix, Fernando Alonso tindrà per davant el Gran Premi d'Itàlia, que es disputa aquest cap de setmana en Monza, un circuit en el qual l'asturià no té posades grans esperances. "Aquí arribo sense objectius concrets, amb ganes de sortir a la pista, veure com es comporta el cotxe. Al principi de l'any l'hauríem tingut com una cursa preocupant, perquè l'Aston Martin era molt ràpid en les corbes i molt lent en les rectes. És cert que hem millorat bastant, però continua sent un circuit que temem, d'alguna manera," ha explicat Fernando Alonso.
La ment de Fernando Alonso està posada a Singapur, la carrera d'aquí a dues setmanes, perquè sí que té esperances, ja que per la seva fisiognomia s'adapta molt millor a les característiques de l'Aston Martin. Serà la primera bala de l'asturià d'aconseguir el somni de la 33.