Florentino Pérez era molt optimista, un gra massa, però ara ja comença a veure que el pla d'ajuntar Mbappé amb Haaland al Santiago Bernabéu s'allunya. I és que Joan Laporta està a punt d'obrar un miracle, el d'assegurar-se 340 milions que li permetrien fitxar Erling Haaland, per convertir-lo en el nou emblema mediàtic del nou projecte del Barça.

El pla passa per tancar l'acord de patrocini amb Spotify, que està disposada a pagar 340 milions d'euros a canvi de lluir el seu logo a la samarreta del Barça i a la part posterior de les samarretes d'entrenament. L'acord és imminent, moment en què el Barça tindrà el múscul econòmic suficient per fitxar Haaland.

Spotify Unsplash

Spotify està a punt de convertir-se en el patrocinador principal del Barça / Unsplash

Spotify, al rescat del Barça

Fins al 30 de juny, el Barça està ingressant prop de 55 milions d'euros per part de Rakuten com a patrocinador principal del club. A partir de llavors, el pla passa en augmentar aquesta xifra fins als 68, una quantitat que Spotify està disposada a assumir. L'empresa de música en streaming sueca, a més, prefereix no compartir publicitat, per la qual cosa també vol afegir al pack la samarreta d'entrenament.

A més a més, el Barça també li ha posat a sobre de la taula l'opció que Spotify sigui el cognom del Camp Nou. L'empresa sueca ho veu amb bons ulls, encara que com la quantitat inicial no seria gaire alta, la idea del Barça és que aquest acord sigui curt, ja que l'objectiu és fer una subhasta en un futur. Spotify ha acceptat, així que és molt probable que l'estadi del Barça es digui Camp Nou Spotify per poc temps.

Erling Haaland Borussia Dortmund EFE

Erling Haaland, jugador del Borussia Dortmund / EFE

Haaland espera el Barça

Mentrestant, Haaland segueix en espera. El Borussia Dortmund l'ha apressat que prengui una decisió, però el davanter noruec es manté al marge, convençut que el temps juga a favor seu. Té una excel·lent oferta del Reial Madrid a sobre de la taula, però vol esperar a veure quina és l'oferta final del Barça. En el Bernabéu jugaria en un equip ple d'estrelles, però hauria de compartir els focus amb Mbappé, a més de no tenir garantida la titularitat si segueix Benzema.

En el Barça, en canvi, Haaland seria l'estrella absoluta, el nou referent, a més de liderar un nou projecte que comença a agafar forma. Tot depèn de l'acord de patrocini dels blaugrana, una firma històrica que pot canviar la planificació esportiva de l'equip que dirigeix Xavi Hernández.

 

Imatge principal: Joan Laporta, a la presentació de Ferran Torres / Europa Press