Una de les operacions que estan cridades a marcar el període de traspassos de l'estiu de 2023 és la de Jude Belligham i el Reial Madrid. Tot i que el club blanc ha estat relacionat amb altres operacions de mercat, tot apunta que la del migcampista anglès és la principal prioritat per a Florentino Pérez. En aquest sentit, no hi ha dubte que els blancs volen fitxar tant si com no Bellingham perquè es parla que estan disposats a arribar als 120 milions d'euros per convèncer-lo.
No obstant això, i més enllà que el muntant econòmic en concepte de traspàs ja es tracta d'una quantitat que el situaria entre un dels fitxatges més cars de la història del futbol, el contracte que se li establiria al Santiago Bernabéu també seria un d'aquells faraònics que només estan a l'abast del futbol més modern.
Filtrat el contracte que prepara Florentino Pérez per a Jude Bellingham
Segons revela Ser Deportivos, Florentino Pérez prepara un contracte per a Bellingham de 5 temporades, a raó de 12 milions anuals, sobre una clàusula de rescissió de 1000 milions d'euros. D'aquesta manera, l'encara futbolista del Borussia Dortmund esdevindria un dels millor retribuïts de la plantilla merengue, a banda de ser considerat una de les estrelles del vestidor.
D'aquesta manera, l'anglès es convertiria en el relleu generacional de Luka Modric, que, als seus 37 anys, i tot i que no deixa d'oferir unes prestacions esplèndides, comença a tenir menys i menys protagonisme sota les ordres de Carlo Ancelotti. Sigui com sigui, l'esmentada font adverteix que la quantitat que es prepara per acollir Bellingham va deslligada d'altres operacions de mercat com el possible retorn al club de Brahim Díaz o el ja tancat acord d'Endrick.
Adidas recuperaria terreny davant Puma
I amb els 'supercontractes' que s'estableixen avui en dia al futbol d'elit, cada cop està més de moda parlar dels patrocinis de les marques sobre els futbolistes. En aquest sentit, la gran beneficiada de l'arribada de Jude Bellingham al Reial Madrid seria Adidas, que té en el futbolista de Stourbridge un dels seus emblemes més prometedors, però que, a més a més, aniria a parar a un equip que vesteix de la seva marca.
D'aquesta manera, amb l'explotació de la imatge del jove futbolista britànic, Adidas recuperaria terreny davant Puma, que després del fitxatge d'icones com Neymar, havia estat juntament amb New Balance, de les marques que més notorietat havia guanyat en els últims temps.