Fabrizio Romano és un dels grans gurus del mercat de fitxatges. El, a priori, expert italià és un dels periodistes a qui tothom pren de referència a l'hora de saber si un rumor sobre un possible fitxatge és, o no, cert. O això podia semblar. El famós "here we go" de Fabrizio és en tela de judici després que hagi saltat la bomba sobre els seus mètodes.

I és que el mitjà danès Tipsbladet ha acusat Fabrizio Romano de difondre rumors falsos sobre diversos jugadors a canvi de rebre diners a través de l'empresa Memmo. Una situació en la qual s'ha vist embolicat el famós periodista i pel que ja s'està qüestionant la veracitat de les seves informacions.

Fabrizio Romano en tela de judici

Des de Dinamarca, l'esmentat mitjà, s'ha fet ressò d'una notícia que pot fer que Romano, fins ara una de les fonts més fiables al mercat de fitxatges, perdi credibilitat. Segons informen des del país danès, l'italià és el "portaveu de les agendes que volen imposar els agents", a més de lucrar-se.

És a dir, el periodista rep diners, a canvi de promocionar alguns jugadors d'aquests "agents" de qui parla el mitjà de comunicació, a les seves xarxes socials, com si es tractés d'informació real. No obstant això, la publicació d'alguns d'aquests rumors, no són més que una estratègia de màrqueting i publicitat, per donar a conèixer certs jugadors.

El tuit en qüestió

Les afirmacions arriben després que Tipsbladet dugués a terme una investigació després que Fabrizio Romano informés sobre la situació de Roony Bardghji, pertanyent al Copenhaguen. "Roony Bardghji, estrany cas per a un dels millors talents d'Europa. De ser pitxitxi amb 10 gols del Copenhaguen a... zero minuts en els primers partits de 2024. La raó és que Bardghji no té intenció de firmar un nou contracte a llarg termini: a partir de l'estiu, només li quedaran 18 mesos de contracte i diversos clubs importants el seguiran", escrivia l'italià en el seu compte de X.

Informació que va ser desmentida pel club propietat del futbolista, i que va ser el motiu pel qual el mitjà danès va començar la seva investigació. Segons expliquen des de Dinamarca, l'empresa Memmo treballaria com a mitjancera oferint, a canvi de suculents al·licients, la informació que desitjarien que aparegués en comptes amb molta influència i seguiment.

Tipsbladet assegura que l'esmentada empresa es va apropar al Valerenga per oferir-li exposició als canals de Fabrizio Romano, a canvi de 1000 dòlars per un post a les seves xarxes socials i fins i tot 6000 per un vídeo. De moment, el periodista italià no ha fet declaracions sobre això, i hauria rebutjat una entrevista amb el mitjà danès.