Els temps de vaques magres ja han passat a can Barça i, de mica en mica, el club va tornant a l'estabilitat econòmica. En aquest sentit, el temps juga a favor de l'entitat catalana, ja que molts dels futbolistes sobre els qui manté un percentatge de propietat o els qui té cedits a altres clubs estan rendint a un gran nivell i, per tant, s'estan erigint en potencials ingressos per al Barça de cara a l'estiu de 2025.

Mingueza, Trincao i ara Álex Valle

Els futbolistes sobre els qui més informes s'ha publicat durant els darrers períodes de transferències han estat Oscar Mingueza Francisco Trincao, però ara és Sport qui apunta que el Como de Cesc Fàbregas estaria predisposat a fer-se amb els serveis d'Álex Valle a finals de la present temporada, un cop acabi la seva cessió.

Cesc Fàbregas Como / Foto: dpa - Fabrizio Carabelli
Cesc Fàbregas, dirigint un partit del Como / Foto: dpa - Fabrizio Carabelli

El lateral de Badalona començava l'any jugant en qualitat de cedit al Celtic, però Fàbregas se'l va endur a Itàlia en una operació llampec durant els darrers instants del darrer mercat hivernal i, certament, el resultat que està obtenint de la seva aposta està sent fantàstic. Des que el futbolista de 20 anys va arribar a Como, ha gaudit de la titularitat en els 6 partits que s'han disputat. La seva aparició ha relegat a la suplència Alberto Moreno fins al punt que, ja al mes de març, l'esmentada font assegura que l'entitat italiana estaria disposada a invertir en ell aquest pròxim mes de juliol.

El Barça acceptaria uns 8 milions d'euros

Segons l'esmentada font, el Barça acceptaria una xifra que oscil·li els 8 milions d'euros per desprendre's definitivament del seu jugador. Aquest potencial ingrés computaria en el pròxim exercici econòmic, de la mateixa manera que ho farien els de Mingueza i Trincao, en cas que les informacions que apunten a la seva sortida de Celta de Vigo Sporting de Lisboa, respectivament, es compleixin.

Mingueza Celta de Vigo / Foto: EFE
Oscar Mingueza, celebrant un gol amb el Celta de Vigo / Foto: EFE

En el cas del de Santa Perpètua de Mogoda, és el Red Bull Leipzig qui li segueix les passes des del darrer estiu. Arribat aquest hivern, Relevo va informar que el club alemany seguia per la labor d'invertir 20 milions d'euros en ell, però, finalment, el jugador es va quedar a Galícia. En vista que el Barça disposa d'un 50% de la seva futura venda, en cas de tancar-se una hipotètica venda per 20 milions, 10 milions d'euros anirien a parar a les arques del club culer.

Pel que fa a Trincao, el Barça també té el dret al 50% del futur traspàs del jugador. En el seu cas, el rotatiu portuguès A Bola afirmava que tant Manchester United com Manchester City estaven interessats en la seva compra. En cas que l'acord es tanqui pels 27 milions en què està taxat, 13,5 milions d'euros anirien a parar al compte culer.

Segueix ElNacional.cat a WhatsApp, hi trobaràs tota l'actualitat, en un clic!