Aston Martin travessa un moment fluix a nivell de rendiment. El cotxe verd està ara com ara a anys llum dels McLaren, Red Bull, Mercedes i Ferrari que marquen el ritme, però l'esperança de millora és elevada perquè l'escuderia britànica tindrà diverses implementacions de cara a 2025.
La més important, sens dubte, va ser la revelada per l'expilot, comentarista i assessor de l'equip, Pedro Martínez de la Rosa: el túnnel de vent propi estarà disponible per a 2025. Sigui com sigui, Lawrence Strol, propietari d'Aston Martin, segueix invertint perquè l'AMR24 actual avanci en la bona direcció i, consegüentment, Fernando Alonso pugui tornar on es mereix. En aquest sentit, l'objectiu principal és el cervell i la lliberta vermella d'Adrian Newey, actual aerodinamista de Red Bull i popularment conegut com el millor de la història en el seu àmbit. Mentrestant, mentre Stroll pare busca convèncer l'enginyer britànic, ja té la firma d'un membre important de l'organigrama de Ferrari: Enrico Cardile.
Enrico Cardile, un altre cotitzat cervell de la graella
El director tècnic de xassís de l'escuderia Ferrari treballarà a partir de la pròxima temporada per a Aston Martin. D'aquesta manera, en l'important ball de noms que es produeix entre escuderies de manera paral·lela als protagonistes, Aston Martin incorpora a la seva plantilla un altre dels cervells cotitzats de la graella.
En paraules per a Crash, Cardile va reconèixer que "estic desitjant unir-me a Aston Martin. L'ambició i el desig de l'equip són clars i és una oportunitat única formar part d'aquest viatge". Cardile sap que, amb aquest nou pas en la seva carrera, passa de l'escuderia més històrica de la F1 a una amb escassa experiència al 'Gran Circ', però ha lloat la projecció d'Aston Martin i ha afegit que "aquest és un desafiament personal i professional i espero treballar amb l'equip per portar l'èxit a aquesta marca icònica".
Temps de dubtes a Ferrari
De la mateixa manera que durant la present temporada la Silly Season està sent una autèntica muntanya russa, també ho està sent la corba de desenvolupament dels equips. Sense anar més lluny, el Red Bull que als tests de Bahrain apuntava a un altre any d'irrompible hegemonia, ara està per darrere de McLaren. Mentrestant, Mercedes ha fet un salt pràcticament abismal i ha recuperat les 3 i fins a 4 dècimes que el separaven del cap de carrera. Ferrari és la creu de la moneda dels de dalt, ja que, ara com ara, és clarament la quarta força. Per a 2025, a més, perden un puntal dins del box com ho és Cardile.