La Fórmula 1 està a punt d'arribar a l'equador de la seva temporada en un any en què la silly season ha cobrat especial importància. Amb el futur de fins a 13 pilots de la graella en l'aire, no ha estat estrany que pràcticament des de l'inici de l'any s'hagi parlat més del que succeïa al pàdoc que del que passava sobre l'asfalt de la pista. A poc a poc s'han anat tancant els futurs de la majoria de pilots, però encara n'hi ha un sense contracte: Carlos Sainz.
El pilot de Ferrari veia com un terratrèmol anomenat Lewis Hamilton fuetejava la seva continuïtat a Maranello i li tancava les portes de la scuderia. Després, malgrat un gran inici d'any, la seva temporada ha anat de més a menys i els grans equips s'han replantejat el seu fitxatge, deixant sobre la taula només ofertes d'equips com Alpine, Williams o Audi. Tanmateix, els alemanys no estan contents amb la desconfiança del madrileny i podrien pensar a retirar-li la proposta.
A Carlos se li acaben les ofertes: només li queda Alpine o Williams
Amb una gran arrencada de temporada que tenia com a punt àlgid la victòria de Carlos al Gran Premi d'Austràlia, tot apuntava que el madrileny seria un dels més cobejats del mercat. Tanmateix, malgrat que hi va haver converses amb alguns dels grans equips de la graella, les portes de Red Bull se li van tancar amb la renovació de Checo Pérez i el ximplegi amb Mercedes sembla que no va arribar a bon port.
Mentre Toto Wolff continua deixant pàgines per a la història interminable entre Carlos Sainz i l'equip alemany, les ofertes reals que el pilot madrileny té sobre la taula són les d'Alpine, Williams i Audi. Malgrat que són tres cotxes, a priori, que ocuparan la zona mitjana-baixa de la graella, apostar per Audi no convenç Carlos: és un equip que construirà el seu propi motor i que heretarà l'estructura de Haas, per la qual cosa no s'espera un rendiment competitiu fins a 2028.
Sauber respon i defensa el projecte d'Audi
La desconfiança de Carlos Sainz en el projecte d'Audi no ha provat bé a l'equip i Alessandro Alunni Bravi ha defensat l'honor de Sauber: "posem sobre la taula qui som, on volem estar i què estem fent per assolir aquest objectiu", explicava el mandatari italià. "Ningú no hauria de subestimar l'impacte que tindrà Audi a la Fórmula 1 el 2026", concloïa un Bravi que no dubtava a reforçar la idea d'un projecte ferm i que no preveu girs radicals a curt termini.
De moment, a Carlos se li ha complicat un mercat de fitxatges que apuntava il·lusionant per a l'encara pilot de Ferrari. Tanmateix, cada vegada li queden menys opcions sobre la taula i haurà de decidir: arriscar-se amb Audi, provar sort amb un Alpine que està fent un pas al capdavant i ha anat de menys a més en la temporada o utilitzar el seient de Williams com a sala d'espera mentre un altre volant queda lliure. El que està clar és que Carlos ha de decidir i, per descomptat, és normal que prengui temps si desitja fer-ho amb cap.