La ressaca de la final de la Copa del Rei 2025 entre el FC Barcelona i el Reial Madrid encara dura. El clàssic coper continua sent tema de conversa al carrer i en els mitjans. I així ho continuarà sent a Madrid fins, almenys, diumenge vinent, quan els de Carlo Ancelotti s'enfrontin al Celta de Vigo en el Santiago Bernabéu.

Diferent és a Barcelona, on poc després d'aterrar a la ciutat comtal aquest diumenge ja estaven pensant en el pròxim compromís, tan important o més que la final de Copa. Els de Hansi Flick s'enfronten aquest dimecres a l'Inter de Milà en el partit corresponent a l'anada de les semifinals de la Champions League. Serà un dels passos més importants en l'objectiu de la màxima competició continental.

Barça Copa del Rei avió Jules Kounde Joan Laporta / Foto: FC Barcelona
Expedició del Barça amb la Copa del Rei / Foto: FC Barcelona

Hansi Flick ja pensa en l'Inter de Milà

Un xoc per al qual Flick arriba amb dubtes sobre l'onze que haurà de disposar sobre el terreny de joc. El partit contra el Madrid va deixar moltes coses positives, però també alguns dubtes de cara als partits importants que queden per davant. I no tenen a veure amb el notable esgotament que acumulen gaires cracs blaugrana.

Un d'aquests dubtes és en el lateral dret. La lesió d'Alejandro Balde va donar a Gerard Martín l'oportunitat de gaudir de diverses titularitats. No obstant això, no ha acabat de donar l'alt nivell que ofereix Balde. No té tant poder ofensiu, el que exigeix menys defensivament als rivals. I en el Barça de Flick, sotmetre a les defenses rivals és una de les màximes.

Hansi Flick, durant un entrenament amb el Barça / Foto: EFE
Hansi Flick / Foto: EFE

Flick té dubtes amb Gerard Martín

Existien seriosos dubtes sobre si Flick li donaria la titularitat a la final. I finalment el tècnic alemany va decidir ficar-lo des de l'inici. I encara que no va jugar un mal partit, va deixar molt a desitjar. En aquest Barça fa falta molt més que firmar partits correctes. I el tècnic està sent pressionat perquè busqui alternatives de cara a la trobada amb l'Inter.

Una d'elles passa per repetir la fórmula del tram final del clàssic de Copa, amb Íñigo Martínez en el lateral esquerre. L'altra opció és situar Ronald Araújo en aquesta posició. Fins i tot s'estudia que sigui Jules Koundé el que ocupi el lloc, amb l'uruguaià a la dreta. Aquestes dues últimes opcions, tanmateix, perden força tenint en compte que les semifinals de Champions no és moment de fer provatures. L'opció en el dia d'avui passa per repetir amb Íñigo a la banda esquerra, que al cap i a la fi, no va sortir gens malament dissabte passat.