El Barça acaba de prendre la decisió definitiva, i ha optat per descartar finalment el fitxatge d'Alexander Isak, que havia estat vinculat de manera insistent al llarg de les últimes setmanes, com a possible solució per a la davantera. Però veient el bon rendiment de Robert Lewandowski, que continua garantint una mitjana de gols espectacular, Joan Laporta i Deco s'han decantat per deixar a la nevera la contractació del crac del Newcastle United.

Lewandowski ocasió perdonada Getafe
Robert Lewandowski

No poden ocultar que és un jugador que agrada molt, i han quedat sorpresos amb les actuacions que ha completat aquesta campanya, i des que va aterrar en la Premier League, convertint-se en un dels millors ariets del planeta. Però després de conèixer les increïbles exigències econòmiques de Mohammed bin Salmán, que demana un mínim de 100 milions d'euros per iniciar les negociacions, finalment no entraran en la subhasta.

Hans-Dieter Flick també ha aconsellat al president i al director esportiu que s'oblidin de l'astre suec, ja que està convençut que el '9' pot continuar sent la referència ofensiva en el Camp Nou, almenys durant un any més. I recentment van pactar la renovació de contracte amb l'ex del Borussia Dortmund, del Bayern de Munic, del Legia de Varsòvia i del Lech Poznan, que romandrà fins a 2026 en l'entitat.

Alexander Isak

Per tant, només portaran algú que pugui acceptar un rol secundari, i que no tingui un preu desorbitat, uns paràmetres en els quals Isak no encaixa. Sense oblidar que existeix una increïble competència per treure'l de St. James' Park, que provocarà que el cost de l'operació continuï augmentant, després que entitats de la magnitud de l'Arsenal, del Liverpool, del Manchester United, del Chelsea o del Paris Saint-Germain també hagin contactat amb el seu agent.

Laporta i Deco no el perdran de vista de cara al futur, però en el Barça tenen clar que durant aquest 2025 no mouran ni un sol dit pel futbolista nascut l'any 1999.

Isak té intenció de sortir del Newcastle aviat

Isak ja sap que el Barça es retira de la baralla pel seu fitxatge, una notícia devastadora per a ell, ja que s'havia mostrat molt seduït per la possibilitat de tornar a La Liga EA Sports, on va defensar els colors de la Reial Societat, per unir-se al projecte de Flick.

Té intenció de sortir del Newcastle aviat, per recalar en un conjunt que li garanteixi disputar la Champions League anualment, i per tant és molt probable que acabi deixant el combinat 'magkpie' en el següent període de transferències.