L'expectació creix a mesura que s'apropa el Clàssic, que tindrà lloc aquest dissabte. Els culers arriben a la cita amb el Real Madrid amb l'eufòria de la victòria davant el Bayern i, per si no n'hi hagués prou, el club calenta l'afició pel partit. Aquest cop, emulant la famosa lona de Joan Laporta durant les darreres eleccions a la presidència, el Barça ha plantat els seus colors al cor de Madrid. A través d'un vídeo a les xarxes, el Barça ha publicat la seva samarreta especial pel Clàssic situant-la digitalment en plena Puerta del Sol.
El Barça, en una iniciativa conjunta de Nike i Spotify, ha difós un vídeo on es mostra una vitrina coberta per una lona amb l'escut del club i el logo d'Spotify. Quan aquesta tela es retira apareix la samarreta del Barça pel Clàssic, protagonitzada per Coldplay i que ha despertat molta expectació. Tot plegat és una creació digital en 3D molt detallada que forma part d'una campanya més gran. En altres ciutats del món com Nova York o Londres, el club també ha publicitat paral·lelament aquesta edició de la samarreta del Clàssic.
Furor per la samarreta
El Barça ha posat a la venda molt poques unitats de la samarreta de Coldplay. Concretament, hi ha dues edicions: una limitada a 1899 unitats, que costa 399 euros; i una encara més exclusiva, amb només 22 unitats, que se'n va als 2999 euros. Són preus molt elevats, però això no ha impedit que un gran nombre d'aficionats s'han afanyat a fer-se amb una. Tant ha estat la bona rebuda de la samarreta des del primer dia que es va posar a la venda, que les primeres hores de vendes va deixar una imatge molt viral: un aficionat es va gastar gairebé 8.000 euros en samarretes.
Clàssic sense dinar entre directives
En aquest Clàssic no hi haurà dinar de directives entre el Barça i el Reial Madrid, segons es va saber el passat dijous. Tant Laporta com la resta de la seva junta han declinat acudir a la trobada, en un context en què els darrers mesos les relacions entre els dos clubs hagin estat tenses des de l'esclat del cas Negreira. Tot i que la relació entre els dos clubs s'ha deteriorat darrerament, no està trencada. Els dos equips comparteixen objectius en comú, com, per exemple, la Superlliga. Per altra banda, cal recordar que no és la primera vegada que es cancel·la un dinar de directives a les portes d'un Clàssic.