El Barça està en un moment molt bo a nivell esportiu i suma una nova alegria amb la presentació de la nova tercera samarreta. El club blaugrana aposta pel color verd, clar i diferent al d'anys anteriors, en un model de Nike que dona una volta a edicions anteriors i que manté els símbols d'un Barça que aposta per la modernitat. L'escut, novament dels colors de l'equipació, i amb la presència de la ja obligada senyera a la part posterior del coll.
Samarreta verda i amb canvi posició de Nike
"La tercera equipació d'enguany simbolitza la prosperitat, el creixement i el progrés en la lluita per la igualtat". Aquesta és la definició que dona el Barça per a aquesta nova samarreta amb un to de gespa però parlant de "l'esperança i la renovació". I també assegura que la inspiració són les dones i l'equip femení del Barça: "Una nova era d'igualtat i solidaritat entre dones i reafirma el compromís amb un futur pròsper, mitjançant una aliança indestructible".
Una part destacada de la nova samarreta és el canvi de posició del símbol de Nike i el seu color blaugrana. "Una de les novetats d’aquesta samarreta de vibrant i poderós color verd és que el símbol de Nike, marca que vesteix al Club des del 1998, té un doble Swoosh blaugrana vertical que representa l'acceleració del joc femení on el Barça és un dels màxims representants a nivell mundial gràcies als seus èxits esportius i el seu tipus de joc tan identificatiu per als seguidors i seguidores d'arreu", defineix el Barça en el seu comunicat.
La senyera continua destacant a la part posterior i és el que li acaba donant més color a una samarreta pràcticament monocromàtica. També té rellevància l'isotip d'Spotify, en aquesta ocasió d'un color blau fosc que ressalta a la part frontal.
L'última tecnologia de Nike
Com ja és habitual en aquestes samarretes de primer nivell, el Barça i Nike aposten per l'última tecnologia, la Dri-FIT ADV, que és l'estàndard més alt de la marca estatunidenca per a peces tècniques. Més mobilitat, més transpirabilitat i més ventilació. Al final, però, el que els jugadors del Barça busquen és tenir el màxim confort per poder rendir al màxim.
A més, l'equipació s'ha presentat dins de la campanya Together We Rise, que des del club blaugrana apunten que "incorpora la identitat, la història i la comunitat distintives de cada club al temps que celebra l'ascens del futbol femení".
Una nova equipació que ja es pot comprar des d'aquest 17 de setembre a la botiga online o a les Barça Store i a les tendes de la marca Nike.