S'acosta el Clàssic i el Barça ja ha fet oficial qui seran els protagonistes de la samarreta que lluirà per enfrontar-se al Reial Madrid el pròxim dissabte, 28 d'octubre, a l'estadi Lluís Companys: els Rolling Stones. Dins l'acord de patrocini amb Spotify, que va firmar Joan Laporta i la directiva del Barça, s'incloïa la possibilitat de canviar el logotip de la plataforma sueca pel dels artistes musicals més influents del moment. El FC Barcelona ha compartit a través de les seves xarxes socials una sèrie d'imatges i vídeos amb Mick Jagger, Keith Richards i Ronnie Wood, lluint la samarreta blaugrana.

El Barça femení farà el mateix, i lluirà la famosa boca amb la llengua fora, el pròxim diumenge 5 de novembre, en el seu enfrontament contra el Sevilla a l'estadi Lluís Companys. 

Els Rolling Stones, protagonistes del clàssic

La samarreta amb l'icònic logo de la banda de rock estarà a la venda a la pàgina web a partir del 23 d'octubre, en dues edicions especials. D'una banda, hi haurà la FC Barcelona x The Rolling Stones Limited Edition, de la qual hi haurà 1899 unitats, mentre que hi haurà una altra encara més exclusiva, l'FC Barcelona x The Rolling Stones Signed Limited Edition, de la qual només hi haurà 22 unitats amb la signatura dels jugadors i jugadores titulars dels dos partits, el Clàssic i l'enfrontament de la Lliga F. A banda de les samarretes dels partits, el Barça ha tret una col·lecció de merchandising de roba especial amb els logotips dels Rolling Stones: una dessuadora, una gorra i una bufanda, que també sortiran a la venda el dia 23. Spotify també crearà la llista Matchday Playlist pel dia del Clàssicque inclourà els grans clàssics dels Rolling. 

El protagonisme dels Stone en el Clàssic coincideix amb l'estrena del seu nou àlbum el pròxim divendres, 20 d'octubre, Hackney Diamonds, el primer amb cançons noves d'estudi des de 2005. Un retorn esperat i triomfal, 18 anys després del seu últim gran èxit. 

Rosalía i Drake també són culers

El dels Rolling Stones serà el tercer logo vinculat a un grup o artista que lluirà a la samarreta blaugrana. El primer artista que van lluir els blaugranes en la samarreta va ser Drake. En aquella ocasió, el partit escollit per fer aquest canvi que faria la volta al món també va ser un Clàssic, concretament el 16 d'octubre de 2022, representant el seu disc amb el dibuix d'un mussol curiós.

Més tard va ser el logo de Motomami de Rosalía, la nostra artista més internacional. La samarreta de Rosalía signada per l'equip titular del clàssic tenia un cost de 1.999,99 €. Mentre, que la mateixa samarreta, sense les signatures dels jugadors o jugadores, té un cost de 399,99 €.