S'acosta el Clàssic i el Barça ja ha fet oficial qui seran els protagonistes de la samarreta que lluirà per enfrontar-se al Reial Madrid el pròxim dissabte, 28 d'octubre, a l'estadi Lluís Companys: els Rolling Stones. Dins l'acord de patrocini amb Spotify, que va firmar Joan Laporta i la directiva del Barça, s'incloïa la possibilitat de canviar el logotip de la plataforma sueca pel dels artistes musicals més influents del moment. El FC Barcelona ha compartit a través de les seves xarxes socials una sèrie d'imatges i vídeos amb Mick Jagger, Keith Richards i Ronnie Wood, lluint la samarreta blaugrana.
ÚLTIMA HORA! 🤘💥
— FC Barcelona (@FCBarcelona_cat) October 19, 2023
🚨🤝🗞️ El FC Barcelona i els @RollingStones signen un acord abans del proper #ElClàssic gràcies a @Spotify . 28/10/2023 👅 pic.twitter.com/HmrRzh7e0J
El Barça femení farà el mateix, i lluirà la famosa boca amb la llengua fora, el pròxim diumenge 5 de novembre, en el seu enfrontament contra el Sevilla a l'estadi Lluís Companys.
🔥 Banda completa 🔥
— FC Barcelona Femení (@FCBfemeni) October 19, 2023
🥁 Barça Femení x @RollingStones x @Spotify 🎸
Propera actuació: 5/11/2023 vs Sevilla 📍👅 pic.twitter.com/xz00XTxPLJ
Els Rolling Stones, protagonistes del clàssic
La samarreta amb l'icònic logo de la banda de rock estarà a la venda a la pàgina web a partir del 23 d'octubre, en dues edicions especials. D'una banda, hi haurà la FC Barcelona x The Rolling Stones Limited Edition, de la qual hi haurà 1899 unitats, mentre que hi haurà una altra encara més exclusiva, l'FC Barcelona x The Rolling Stones Signed Limited Edition, de la qual només hi haurà 22 unitats amb la signatura dels jugadors i jugadores titulars dels dos partits, el Clàssic i l'enfrontament de la Lliga F. A banda de les samarretes dels partits, el Barça ha tret una col·lecció de merchandising de roba especial amb els logotips dels Rolling Stones: una dessuadora, una gorra i una bufanda, que també sortiran a la venda el dia 23. Spotify també crearà la llista Matchday Playlist pel dia del Clàssic, que inclourà els grans clàssics dels Rolling.
El protagonisme dels Stone en el Clàssic coincideix amb l'estrena del seu nou àlbum el pròxim divendres, 20 d'octubre, Hackney Diamonds, el primer amb cançons noves d'estudi des de 2005. Un retorn esperat i triomfal, 18 anys després del seu últim gran èxit.
*HACKNEY DIAMONDS*
— The Rolling Stones (@RollingStones) September 6, 2023
The brand new studio album!
Yours October 20th. Pre-order now & listen to ANGRYhttps://t.co/vaMZOCL0M5#therollingstones #hackneydiamonds pic.twitter.com/OGVEkreCnj
Rosalía i Drake també són culers
El dels Rolling Stones serà el tercer logo vinculat a un grup o artista que lluirà a la samarreta blaugrana. El primer artista que van lluir els blaugranes en la samarreta va ser Drake. En aquella ocasió, el partit escollit per fer aquest canvi que faria la volta al món també va ser un Clàssic, concretament el 16 d'octubre de 2022, representant el seu disc amb el dibuix d'un mussol curiós.
🦉 @Drake 💙❤
— FC Barcelona (@FCBarcelona_es) October 14, 2022
Primer artista en alcanzar los 50.000 millones de reproducciones en @Spotify. Primer artista en estar presente en la camiseta del FC Barcelona. pic.twitter.com/EG0Y1GN7qt
Més tard va ser el logo de Motomami de Rosalía, la nostra artista més internacional. La samarreta de Rosalía signada per l'equip titular del clàssic tenia un cost de 1.999,99 €. Mentre, que la mateixa samarreta, sense les signatures dels jugadors o jugadores, té un cost de 399,99 €.
Que jo sé que he nascut per ser del Barça 💙❤@Spotify 🫶 @rosalia pic.twitter.com/AVPWRpeDOK
— FC Barcelona (@FCBarcelona_cat) March 15, 2023