La companyia japonesa Rakuten ha presentat aquest dijous el seu nou acord multimilionari de patrocini amb el FC Barcelona en un acte celebrat a la seva seu a Tòquio, en el qual les dues entitats han afirmat que comparteixen "els mateixos valors" i "la mateixa filosofia".
L'acte ha comptat amb la presència de Leo Messi, Neymar Jr, Gerard Piqué i Arda Turan com a convidats estrella, a més del vicepresident de màrqueting i comunicació del club català, Manel Arroyo, i del fundador i conseller delegat de Rakuten, Hiroshi Mikitani.
"Rakuten i el Barça tenim els mateixos valors i la mateixa filosofia", ha afirmat Piqué, qui ha afegit que a més de l'acord de col·laboració segellat entre les dues entitats, aquestes "se senten com una família".
"Tenim el mateix enfocament de no només jugar sinó també de divertir-nos, de no només treballar sinó de gaudir amb el que fem", ha dit el defensa, qui manté una relació d'amistat amb Mikitani que tots dos han escenificat amb una abraçada davant les càmeres.
L'empresari japonès, per la seva banda, ha destacat la seva admiració pel Barça i pel seu lema -"Més que un club"-, que segons ha dit coincideix amb la seva filosofia de "ser més que una empresa" i de "promoure la innovació, l'emprenedoria i de contribuir a les comunitats locals de tot el món".
L'acte ha suposat la presentació internacional de l'acord comercial signat el novembre passat per quatre temporades amb opció a una més entre el Barça i Rakuten, que converteix l'empresa asiàtica en la patrocinadora principal del club a canvi de 55 milions d'euros per temporada.
Aquesta col·laboració suposa "una garantia d'èxit" per a les dues parts, segons ha dit el vicepresident Arroyo, que ha afirmat que la "visió, la innovació i el compromís social de Rakuten ajudaran al club a seguir creixent".
Fundada per Mikitani a Tòquio el 1997 com a empresa de comerç electrònic, Rakuten ha expandit els seus serveis a altres àrees com els continguts digitals o els serveis bancaris i financers en línia. Actualment opera en 29 països i té una plantilla d'uns 14.000 treballadors, mentre que el seu fundador i CEO posseeix una de les grans fortunes del país.
L'acte publicitari ha tingut lloc a la seu de Rakuten al barri de Futako Tamagawa, al sud de Tòquio, i ha comptat amb una assistència multitudinària de periodistes nipons. Al final, els jugadors han posat al costat de Mikitani i Arroyo amb la nova samarreta blaugrana amb el logotip del nou patrocinador al pit, que substitueix el de Qatar Airways.
Barça
El Barça i Rakuten presenten al Japó el seu acord de patrocini
El Nacional
Foto: Efe
Barcelona. Dijous, 13 de juliol de 2017. 13:05
Actualitzat: Dijous, 13 de juliol de 2017. 13:05
Temps de lectura: 1 minut
Foto: Efe
Barcelona. Dijous, 13 de juliol de 2017. 13:05
Actualitzat: Dijous, 13 de juliol de 2017. 13:05
Temps de lectura: 1 minut