L'inici de Jude Bellingham en el Reial Madrid ha estat immillorable. En 14 partits entre Lliga i Champions, ha marcat 13 gols i ha donat 3 assistències. Unes xifres increïbles per a un centrecampista tan jove que acaba d'arribar al Santiago Bernabéu, que a més van ser coronades amb el seu doblet en el Clàssic en el qual pràcticament ell només va remuntar el partit.

Aquestes actuacions no passen desapercebudes per a les marques comercials, que ja busquen convèncer a l'anglès per ser les patrocinadores de tal estrella. Una de les marques que voldria firmar un acord històric amb el centrecampista és Louis Vuitton, la famosa companyia de luxe.

Jude Bellingham celebrant un gol amb el Reial Madrid / Foto: EFE

Louis Vuitton, una marca amb classe

L'empresa francesa és conscient del que representa, en ser una marca de luxe. Però no vol evitar sectors tan comercials com el futbol, que atreu totes les mirades. Per això vol estar atenta als possibles patrocinis d'alguns jugadors. Però no en val qualsevol, sinó que han de ser jugadors que tinguin un cert glamur dins i fora del camp.

Sota aquesta premissa, Louis Vuitton ha realitzat acords comercials amb alguns dels millors jugadors de la història. Com la que va realitzar el 2022, abans de la Copa del Món, amb Leo Messi i Cristiano Ronaldo. Va ser la famosa campanya en la qual ambdues estrelles "jugaven" una partida d'escacs. El 2010, també va realitzar una promoció amb Pelé, Diego Maradona i Zinedine Zidane. Dues campanyes que van fer la volta al món i que encara tenen vigència a les xarxes socials.

La campanya de Messi i Ronaldo abans del Mundial / Foto: Louis Vuitton

Bellingham, el nou elegit

Els noms dels protagonistes que s'han donat ja mostren l'abast que tenen aquests jugadors a l'hora de fer la campanya. Aquest tipus d'actes, a més del benefici econòmic que porten als jugadors i del que suposa per a ells com a marca personal, també beneficien els seus clubs. Per tant, Florentino Pérez estarà fregant-se les mans pensant que es confirmi la notícia que avançava el Mail Sport i Bellingham sigui el nou elegit per Louis Vuitton.

Caldrà veure si, en cas de realitzar-se aquest anunci, l'anglès serà l'únic protagonista. Aquests actes van ser protagonitzats per almenys dos jugadors alhora. Una vegada confirmada la presència del centrecampista, faltarà per veure si el seu company serà Erling Haaland o Kylian Mbappé, que també podria acabar sent el seu company d'equip. Si s'ajuntessin aquestes dues estrelles, seria un acte molt celebrat pels madridistes.