El Betis està molt decebut amb Hummel, la marca que s'ha encarregat de realitzar els equipaments durant els últims anys, i que encara té contracte amb l'entitat dirigida per Manuel Pellegrini fins a 2027. Però el president, Ángel Haro, ja ha començat a realitzar els primers moviments per trencar aquest acord, argumentant la mala qualitat dels productes, un motiu pel qual podrien acabar amb aquesta col·laboració.

Manuel Pellegrini Betis
Manuel Pellegrini

La marca danesa no ha complert les condicions de l'acord, i això ha provocat que en el Benito Villamarín hi hagi una decepció enorme, i busquen un nou patrocinador. I entre les marques que s'havien interessat en poder convertir-se en el principal espònsor durant els propers anys es trobaven Adidas o Kappa, que ja va estar treballant amb el combinat verd-i-blanc fa poc temps, precisament, abans de canviar per Hummel.

Però l'opció que més sembla convèncer a Heliòpolis ara mateix és la de canviar-se a Puma, que ja té representació en alguns clubs de La Liga EA Sports, com el València, l'Alabès i el Girona, i en La Liga Hypermotion, amb combinats com l'Sporting de Gijón. I a l'estranger, els més importants són el Manchester City, el Borussia Dortmund, l'Olympique de Marsella o l'AC Milan. Una llista a a la qual pròximament es pot afegir la institució sevillana.

Ja s'han produït les primeres converses amb la companyia alemanya, fundada el 1948, que és considerada com la millor substituta per a Hummel. És una marca reconeguda fàcilment a nivell mundial, a diferència de la danesa, i que té presència en tots els esports, com a MotoGP, Nascar, Indy Car o rugbi, i el Betis espera arribar a un acord molt lucratiu, que garanteixi un bon disseny de samarretes, i uns productes de primera qualitat.

A més, per descomptat, d'una interessant quantitat de diners a les arques, que és el gran objectiu d'Haro. Però primer, abans de firmar per Puma, la prioritat és arribar a un acord per cancel·lar l'acord de col·laboració que van tancar amb Hummel fa ja un lustre, aproximadament.