La tradició continua. L'estratègica aliança entre el Barça i Spotify farà un nou pas endavant el pròxim dissabte 26 d'octubre, quan el conjunt blaugrana salti al terreny de joc del Santiago Bernabéu lluint una samarreta amb el logotip de Coldpay, el grup anglès que es va convertir en la banda sonora de l'històric equip de Guardiola amb la cançó 'Viva la Vida'. Sense cap mena de dubte, ha estat una de les col·laboracions més esperades per a l'afició culer, que aquest divendres s'ha llançat a les Barça Stores per poder adquirir una de les limitades samarretes que s'han posat a la venda.

Màxima expectació per poder comprar la samarreta del Barça de Coldplay

I és que el Barça ha posat a la venda molt poques unitats d'aquestes samarretes. Hi ha dues edicions: una limitada a 1899 unitats, que costa 399 euros; i una encara més exclusiva, amb només 22 unitats, que se'n va als 2999 euros. Són preus molt elevats, però aquest divendres s'han pogut veure llargues cues per entrar a les botigues oficials del club. Una gran quantitat d'aficionats han intentat comprar-les, creant un estat de bogeria que ha provocat que un seguidor s'atrevís inclús a gastar-se quasi 8.000 euros en samarretes.

Com es pot veure en el vídeo enregistrat per Post United, un seguidor culer ha comprat una bossa plena de samarretes. La xifra final pujaria quasi fins als 8.000 euros, és a dir, unes 20 samarretes. Cal destacar que altres edicions de la col·laboració entre el Barça i Spotify han acabat esdevenint samarretes de col·leccionista, com la de Drake, la de Rosalía o la dels Rolling Stones, que actualment es compren a xifres molt més elevades que els 399 euros inicials. Per tant, podria tractar-se d'un intent de fer negoci amb una possible revenda.

Barça i Coldplay, una col·laboració esperada i amb un gran rerefons

Sigui com sigui, el que està clar és que Coldplay sempre estarà relacionat amb el Barça. La cançó 'Viva la Vida' ha marcat un abans i un després en l'imaginari blaugrana. Per a qualsevol culer, aquesta cançó és un record de victòries i triomfs, un alè de temps gloriosos. Per tots aquests motius, aquesta samarreta, sobretot si l'equip de Hansi Flick s'endú el Clàssic, pot acabar sent icònica.

A més, els beneficis de la venda d'aquestes samarretes estaran destinats íntegrament a un projecte d'UNHCR/Acnur i la Fundació del Barça". És a dir, que aquesta edició ho té tot per perdurar al llarg dels anys i allargar el lligam entre Coldplay i Barcelona.