Si tothom estava desitjant que hi hagués un Clàssic a la semifinal de la Copa de la Reina, al sorteig celebrat aquest dimarts s'ha decidit que així sigui. La culer Vicky López i la merengue Alba Redondo, les dues mans innocents del breu acte celebrat a Las Rozas, ha determinat que el Barça femení i el Reial Madrid s'enfrontin a la competició del KO, i a doble partit. L'altra semifinal serà el duel entre el Granada i l'Atlètic de Madrid.

Dos Clàssics abans de la final

Hi havia moltes possibilitats i moltes ganes per part dels culers que hi hagués un nou Clàssic. I els desitjos han estat concedits. El sorteig celebrat al Saló d'Actes Luis Aragonés de la Ciudad del Fútbol de Las Rozas ha estat breu, però intens. Han parlat les protagonistes, igual que s'ha fet el sorteig amb les quatre boles i dues eliminatòries.

El primer equip en sortir ha estat el Granada, el rival més dèbil i que ja sabia que jugaria l'anada a casa seva. La segona bola ha estat la del Reial Madrid, jugant la segona eliminatòria amb l'anada a l'Estadi Alfredo Di Stéfano. I després han aparegut l'Atlètic, rival de les andaluses, i finalment el Barça, que sap que jugarà contra el Reial Madrid amb la fortuna de tenir assegurat el factor camp a favor.

Per calcular dates, hem de saber que els partits es disputaran entre el 4 i el 6 de març l'anada, mentre que la tornada serà entre el 12 i el 14 del mateix mes. Unes dates conflictives, ja que els equips masculins de tres dels semifinalistes de la Copa de la Reina també jugaran els seus partits dels vuitens de final de la Champions League.

El Barça femení, el favorit absolut

I serà un nou Clàssic, però una eliminatòria a priori molt desequilibrada. El Barça femení és el favorit absolut, ja que sempre ha guanyat contra el Reial Madrid. 16 partits jugats, i 16 victòries culers. Una hegemonia que no sembla que hagi de canviar en aquesta eliminatòria copera.

Barça femení Supercopa / Foto: EFE
Les jugadores del Barça celebrant la Supercopa femenina guanyada contra el Reial Madrid / Foto: EFE

A més, aquesta temporada les culers ja han golejat les merengues en dues ocasions. A la Liga F les blaugrana es van imposar per 0-4 a Madrid, i a Leganés a la final de la Supercopa d'Espanya també hi va haver golejada del Barça per 5-0. Per tant, molt poques opcions per al Reial Madrid.

Segueix ElNacional.cat a WhatsApp, hi trobaràs tota l'actualitat, en un clic!