La temporada del Reial Madrid és molt irregular fins al moment, amb moments per oblidar com les dues duríssimes derrotes davant del Barça en lliga (0-4) i a la final de la Supercopa espanyola (2-5). Tanmateix, el conjunt madridista continua viu en les tres competicions (Copa, Lliga i Champions) i ja ha posat fil a l'agulla per millorar l'equip de cara al curs que ve.
Trent Alexander-Arnold, acord quasi tancat amb el Reial Madrid
Després del fitxatge bomba de Mbappé al passat mercat de fitxatges d'estiu, el conjunt merengue ha tornat a repetir la mateixa fórmula i podria tenir tancat un acord amb Trent Alexander-Arnold, jugador del Liverpool que acaba contracte aquest mes de juny, segons ha informat TalkSport i ha confirmat Fabrizio Romano.
🚨💣 Trent Alexander-Arnold and Real Madrid, closer and closer after story revealed 1 year ago.
— Fabrizio Romano (@FabrizioRomano) March 25, 2025
The official contract proposal from Real has been sent to TAA and his camp.
Discussions underway on details of the deal; all parties involved CONFIDENT to get the agreement done. pic.twitter.com/jlXHEzP2MX
D'aquesta manera, el Madrid no desemborsarà ni un euro pel fitxatge del carriler anglès, encara que tot fa pensar que pagaran una gran prima de fitxatge, a ell i al seu agent, algo habitual en aquests casos, tal com ja va passar amb Mbappé. El lateral de 26 anys és considerat un dels millors del món en la seva posició i ja feia diversos mesos que negociava amb l'equip blanc per recalar en el Santiago Bernabéu la següent temporada. Caracteritzat per un gran colpejament de pilota i un bon poder ofensiu, el seu únic punt feble és la seva falta d'actitud defensiva, una cosa que l'ha fet perdre valor en els últims anys.
Redefining the right-back role, Trent Alexander-Arnold style 🪄@TrentAA | @LFC pic.twitter.com/RyTlYYs2Xn
— Premier League (@premierleague) December 26, 2024
El Madrid apuntala el lateral dret
Amb aquest fitxatge, el Madrid en deixa més que coberta la posició del lateral dret, a l'espera que Carvajal es recuperi de la greu lesió de genoll que va patir a l'inici del present curs. Actualment, aquesta posició està coberta per Lucas Vázquez i Valverde en les cites importants.
Cal recordar que Alexander-Arnold va tenir una lesió important al turmell en la tornada dels Vuitens de Final de la Champions League davant del PSG que encara el manté allunyat dels terrenys de joc, pendent d'una evolució que sembla ser lenta. En la present temporada, el defensa del conjunt red ha disputat un total de 39 partits entre totes les competicions, acumulant dos gols i sis assistències en la Premier League.
Si es confirma el traspàs, el jove lateral britànic posarà el punt final a tota una vida vestint la samarreta del Liverpool, ja que es va formar en les categories inferiors del club anglès. En total, Arnold ha disputat fins a 368 partits defensant els colors d'un dels equips més importants de la Premier League i va formar part de l'equip titular campió de la Champions el 2019, per la qual cosa la seva marxa pot ser un punt d'inflexió a Anfield.