El Barça entra en la fase més important de la temporada. Amb la tornada dels quarts de final de la Champions, les 7 últimes jornades de lliga i la final de la Copa del Rei per davant, el més ideal seria tenir tota la plantilla disponible, però, en el cas de Flick, no serà així. La lesió d'Alejandro Balde contra el Leganés feia intuir que el català estarà de baixa unes setmanes, suposició que s'ha confirmat amb el darrer comunicat del club: "Les proves realitzades aquest matí al jugador del primer equip Alejandro Balde han confirmat que té una lesió distal del bíceps femoral de la cuixa esquerra". Sembla que el temps de baixa serà de 3 setmanes, aproximadament. Per tant, probablement, el futbolista blaugrana es perdrà la final de la Copa del Rei contra el Reial Madrid, que es juga el 26 d'abril a La Cartuja de Sevilla.

Ara bé, no tot són males notícies per a Flick. Segons ha informat el Barça, Dani Olmo estarà disponible per al partit d'aquest dimarts a les 21.00 hores contra el Borussia Dortmund, partit de tornada dels quarts de final de la Champions. El terrassenc ha estat 3 setmanes de baixa, però reapareix per al tram clau de la temporada.

Olmo, problema constant amb les lesions

La realitat és que des que ha arribat al Barça, Olmo ha tingut problemes constants amb les lesions. Només en aquesta temporada n'ha tingut tres, perdent-se 20 partits en totes les competicions. En el Leipzig ja havia tingut problemes d'aquest tipus. Sense anar més lluny, en la temporada passada, es va perdre 25 partits en total, estadística que mostra el problema del culer amb el seu físic.

En el cas de Balde, és la seva primera lesió de la temporada. Però si mirem en la passada temporada, el lateral culer va estar gairebé 6 mesos lesionat per un esquinçament del tendó. De fet, el seu últim partit del curs passat va ser en el 25 de gener. 

Balde lesión Barça / Foto: Europa Press
Balde, lesionat en la temporada 23/24  / Foto: Europa Press

A més de Balde, Flick no podrà comptar amb Marc Casadó, Ter Stegen i Marc Bernal, aquests dos últims amb baixes de llarga durada. Amb Bernal descartat, veurem si algun d'aquests pot tornar abans que acabi la temporada, especialment en el cas de Casadó, que sembla el més probable.

El Barça segueix viu en totes les competicions, és per això que serà una bona notícia comptar amb els màxims futbolistes possibles.

Segueix ElNacional.cat a WhatsApp, hi trobaràs tota l'actualitat, en un clic!