Carlos Sainz s'ha mostrat en tot moment molt disconforme amb la decisió de Ferrari de prescindir d'ell. Encara que a partir de la pròxima temporada tindran a les seves files a una llegenda com Lewis Hamilton, el pilot madrileny creu que havia fet prou mèrits per guanyar-se l'ampliació del seu contracte, que expira a final d'any. Tanmateix, la prestigiosa marca italiana va preferir portar algú amb molta més experiència i amb un currículum insuperable.
I ja fa temps que van anunciar la 'bomba' més sorprenent que es recorda durant els últims anys a la graella de Fórmula 1. El britànic serà company de Charles Leclerc, i tindrà l'objectiu de lluitar pel títol que actualment està en mans de Max Verstappen, i que els de Maranello no conquereixen des del llunyà 2007, quan ho va fer Kimi Räikkönen, imposant-se precisament a l'heptacampió i a Fernando Alonso.
El fill de Carlos Sainz, per la seva part, haurà de seguir amb la seva carrera en una escuderia històrica, però que ja fa temps que no viu per un bon moment, com és el cas de Williams. Intentarà fer un bon paper i tenir una revàlida en un altre lloc pròximament, i confia que els canvis de reglament que s'implantaran a partir de 2026 puguin donar resultat, i fins i tot es permeti la llicència d'estar lluitant per victòries.
Però de moment, Sainz JR ja ha clavat un cop letal a Ferrari a tall de revenja. I és que l'escuderia més emblemàtica de la història de F1 perdrà un dels seus principals patrocinadors, per culpa d'haver prescindit dels serveis de Carlos. Es tracta de Banc Santander, que com es va confirmar recentment, deixarà de ser un dels espònsors dels de Maranello, posant punt i final a la relació que tenien durant els últims anys.
En no haver-hi cap pilot espanyol, han decidit retirar el seu patrocini, i la seva consegüent ajuda financer, una cosa que suposa una pèrdua d'ingressos, i fa que la contractació d'Hamilton hagi estat encara més costosa.
Banc Santander ja va ser espònsor de Ferrari en l'etapa de Fernando Alonso
No és la primera vegada que Banc Santander i Ferrari separen els seus camins, i va succeir exactament el mateix el 2017, després de set anys de col·laboració. Perquè van arribar a un acord el 2010, data que va coincidir amb la incorporació de Fernando Alonso.
Amb la firma de Sainz van rescatar aquesta relació, però ara novament es trencarà.