No hi ha dia que passi a Ferrari, que no hi hagi alguna crisi. Els de Maranello semblen haver donat amb la tecla per resoldre els problemes de competitivitat del seu SF-23, i bona mostra d'això són els últims resultats collits per la mítica scuderia. A Zandvoort els italians van començar a veure brots verds amb la introducció de diverses millores per al desenvolupament del monoplaça - malgrat que Charles Leclerc no va acabar la cursa per un accident. Sensacions que van acabar per confirmar-se en Monza, amb una pole de Carlos Sainz, i una posterior tercera posició, seguit del monegasc, que va acabar quart.

Ja a Singapur, en el traçat de Marina Bay, Sainz va posar fi a la ratxa de Red Bull i va ser l'únic capaç de desbancar Max Verstappen del tron. L'espanyol va donar una masterclass de gestionar la cursa i es va imposar al McLaren de Norris i al Mercedes de Hamilton, aconseguint el que ningú no ha aconseguit fins ara, conquerir un Gran Premi per davant dels dos Red Bull. Així doncs, en Ferrari les hi prometien molt felices, però com comentàvem al principi, no hi ha dia que passi, que no hi hagi un terratrèmol al box italià.

Carlos Sainz celebrant la victòria en Singapur / Foto: Europa Press

Leclerc no accepta que Sainz estigui per davant

Després dels grans resultats collits per Carlos Sainz, el seu company, Charles Leclerc, sembla no haver acceptat de bon gust que, a qui ell considera el pilot número 2 de l'escuderia, estigui per davant d'ell. Malgrat les múltiples mostres de favoritisme de Frédéric Vasseur cap al monegasc, el jove pilot de Ferrari ha mostrat certs recels.

Que des del box italià prioritzessin a Sainz a Singapur, per davant de Leclerc - una cosa totalment lògica per la pole position obtinguda per l'espanyol - va enfadar molt el pilot monegasc, agreujat també per una mala parada que el va fer baixar fins a la quarta posició. Tant és així, que el mateix company de Sainz ha acusat l'equip de trampes.

Frédéric Vasseur enfadat de braços plegats / Foto: Europa Press

Leclerc acusa Ferrari d'afavorir Sainz

I és que Leclerc ha demostrat tenir molt mal perdre i tenir els fums una mica pujats. En declaracions en una entrevista, va assegurar que ha hagut de treballar més que el seu company per adaptar-se als ajustaments de configuració del nou monoplaça, deixant entreveure que les actualitzacions eren més beneficioses per a l'estil de pilotatge de Sainz.

"De moment no em sento del tot còmode amb el monoplaça, té massa sub viratge per al meu gust i em costa esquivar-ho - a causa de la imprevisibilitat del cotxe, no puc tenir el sobre viratge que vull", va dir Leclerc fent referència al fet que les característiques del SF-23 eren més propícies a l'estil de pilotatge del madrileny.

Charles Leclerc en el GP de Miami / Foto: EFE

Abans, això sí, va voler treure ferro a les seves paraules, lloant l'estat de forma del seu company: "És genial tenir Carlos amb aquest estat de forma perquè m'empeny també a entendre una mica més el meu estil de pilotatge i a intentar adaptar el meu estil de conducció al que necessita aquest cotxe". Tanmateix, les seves declaracions, continuen desestabilitzant un Ferrari que no sap com afrontar la situació.