La Silly Season poc té a veure amb la rumorologia que situa Carlos Sainz fora de Ferrari. La sortida del pilot espanyol del box vermell ve parlant-se des de ja principis de temporada i, en vista de com ha evolucionat la seva relació amb Charles Leclerc, tot apunta que tota la rumorologia acabarà esdevenint una realitat quan acabi el seu contracte el 2024.
Madrileny i monegasc no han deixat de protagonitzar episodis d'enemistat sense defugir la seva transcendència mediàtica. Mentrestant, Ferrari ha seguit prioritzant Leclerc com el seu principal pilot, deixant Sainz en nombroses ocasions en segona plana, inclús perjudicant la seva carrera per la gestió prioritària amb el cotxe que duu el '16' i no amb el del '55', o, almenys, per igual.
La renovació de Charles Leclerc
I mentre Carlos Sainz va declarar a principis de temporada que "no és la situació ideal" començar una campanya competint sense saber quin serà el futur, en les darreres setmanes, diversos mitjans venen afirmant ja que la renovació de Charles Leclerc ja és una realitat. De fet, es parla que el pilot del Principat hauria firmat un contracte molt important a nivell econòmic i de duració, caducant aquest en la temporada 2026, incloent-hi l'opció de prolongar-lo de manera automàtica fins a la temporada de 2029.
Paral·lelament, Carlos Sainz hauria firmat un precontracte amb Sauber que li permetria emprendre de la mà l'aventura d'Audi en la seva arribada a la Fórmula 1 de cara a 2026. De fet, s'ha arribat a parlar que el madrileny podria inclús competir per a un equip pont en l'interval que s'obre entre que marxi de Ferrari i arribi a la seva nova escuderia.
Lewis Hamilton, el tercer en discòrdia
L'aposta per Leclerc i l'adeu de Carlos Sainz, tot, desencadena en un altre rumor de 'mercato' F1 molt sonat: el que vincula Lewis Hamilton i Ferrari. Des del cap de setmana de Mònaco, es parla que l'heptacampió anglès podria recalar a l'escuderia del cavallino rampante en substitució de Carlos Sainz.
De fet, tant Hamilton com Leclerc van bromejar sobre el rumor d'aquest moviment, sent una altra mostra de reticència del monegasc cap al seu company d'equip. Mentrestant, Carlos Sainz, fins al GP de Bèlgica, era el pilot de Ferrari que duia la davantera al Mundial, però el seu abandonament a Spa va propiciar que Leclerc l'avancés. Això és una mostra que segueix molt lluny de demostrar que està per sobre d'un Carlos Sainz que no mereix tot el que li està passant.