Carlos Sainz està satisfet amb la seva adaptació a Williams, encara que el seu debut va ser tràgic, ja que no va poder finalitzar la cursa en el Gran Premi d'Austràlia. Però el seu nou company, Alex Albon, va demostrar que aquest any tindran un cotxe competitiu, capaç de donar la sorpresa, i fins i tot de lluitar per podis en alguns circuits, ja que va finalitzar en la cinquena posició, per davant dels dos Ferrari, és a dir, de Charles Leclerc i de Lewis Hamilton, i també, d'Oscar Piastri.

Però la realitat és que aconseguir alguna victòria és realment difícil per a l'escuderia britànica, per la competència que hi ha al pàdoc de Fórmula 1, i en especial, veient el ritme dels McLaren, que continuen tenint el cotxe més potent. I precisament, això ha provocat que el pilot madrileny es penedeixi de no haver tingut més paciència en el seu moment, i d'haver abandonat la marca amb seu a Woking, Anglaterra.
I és que, en el seu moment, era el pilot número 1 de la fàbrica, i el responsable d'evolucionar el cotxe. Però no va tenir la paciència necessària, i va decidir anar-se'n quan li va arribar una proposta que era molt superior tant en l'aspecte esportiu com en l'econòmic. Perquè no va voler deixar escapar l'oportunitat d'aterrar en Ferrari, que li garantia un sou notablement més elevat, a més de la possibilitat de poder competir per podis i victòries.
Encara que la seva etapa a la casa de Maranello va ser realment fructífera, com demostren les quatre vegades que va guanyar i les 25 que va ser al podi, finalitzant en cinquena posició del campionat en dues ocasions, el seu comiat va ser realment fred. Perquè esperava que li oferissin un nou contracte, i que seria renovat, però va rebre una important clatellada quan es va assabentar que ja havien tancat un acord amb Hamilton per convertir-se en el company de box de Leclerc.
Una cosa que va obligar Sainz a haver de buscar-se un nou equip, aterrant en Williams, com tots sabem. I la història podria haver estat molt diferent si, en el seu moment, hagués romàs en McLaren…
Sainz podria tenir ara mateix el millor cotxe del pàdoc
I és que, si Sainz hagués aguantat un parell d'anys més en McLaren, ara podria tenir el millor cotxe del pàdoc, i lluitar pel títol de la F1, com ho està fent Lando Norris, que ja va finalitzar subcampió el curs anterior, i aquesta campanya és el gran favorit.

Però ja és tard per lamentar-se...