La graella de 2025 està plena d'interrogants. Nombrosos pilots acaben contracte a finals d'aquest 2024, però només és Carlos Sainz i Lewis Hamilton qui ja saben 100% que de cara a la pròxima temporada vestiran una altra granota. L'històric fitxatge del britànic per Ferrari va fer caure la primera fitxa d'un efecte dòmino que pot fer ballar pràcticament tots els noms de l'actual F1.
L'escuderia italiana, per firmar l'heptacampió, ha sacrificat la figura de l'home més en forma de la present temporada, amb el permís d'un Max Verstappen que va viure un petit parèntesi a Austràlia. D'aquesta manera, a Mercedes queda un suculent seient, però també podria quedar-ne un lliure a Aston Martin en vista que els seus dos pilots acaben contracte aquest any. De fet, es parla que podrien sortir inclús els dos pilots a Red Bull, l'un fruit del Cas Horner i l'altre si Helmut Marko acaba insatisfet per la seva temporada.
Lance Stroll també perilla per rendiment
La temporada de Checo Pérez durant 2023 li va valdre el subcampionat, però l'assessor de Red Bull no va quedar satisfet, sobretot, en vista de la seva labor pràcticament ridícula durant les jornades de classificació. El mexicà va quedar fora d'una Q2 durant 5 Grans Premis seguits, quedant molt tocat el seu caixet dins del box.
Per aquesta raó, en sumatori a les possibles conseqüències del cas Horner i la possible sortida de Max Verstappen de Red Bull, també podrien quedar dues vacants a l'escuderia austríaca. En aquest sentit, l'expilot de Fórmula 1, Eddie Jordan, ha explicat que té "un pressentiment" que hi haurà un equip espanyol de cara a la pròxima temporada. L'irlandès ha explicat que s'ho imagina a Aston Masrtin perquè, com Checo, Lance Stroll també perilla per qüestions de rendiment. Sigui com sigui, cal tenir en compte que es podria presentar un escenari propici a Red Bull.
Un Aston Martin 100% espanyol?
El canadenc està a anys llum de Fernando Alonso i, l'asturià, llevat que sigui Red Bull qui vulgui els seus serveis, no marxarà de l'escuderia britànica. De cara als pròxims anys, amb l'arribada del túnel de vent exclusiu per a l'equip verd i, el 2026, amb l'arribada de la motorització Honda, Lawrence Stroll, propietari de l'escuderia, vaticina una evolució pel que fa a la competència a la graella per, a poc a poc, estar més a prop de la victòria. De la mateixa manera que Fernando Alonso té fe en el projecte, també en podria tenir Carlos Sainz.