ElNacional.cat ha vingut informant darrerament que el futur de diversos pilots de Fórmula 1 està més en l'aire que mai. Primerament, perquè el mateix Max Verstappen, vigent Campió del Món i ja líder de la general després d'un gran inici de temporada, ha estat relacionat amb un possible canvi d'ocupació si hi ha "molts canvis" en la normativa.
No obstant això, també es vaticinen moviments a Ferrari després de comprovar al paddock d'Albert Park que la tensió entre Carlos Sainz i Charles Leclerc va en augment. El pilot monegasc està tenint un inici de temporada terrible, però l'espanyol, que ha aconseguit evitar la mala sort que està retenint Leclerc, no està quallant grans resultats amb un monoplaça que estava cridat a competir de tu a tu amb els Red Bull.
Carlos Sainz, rumorologia creixent per sortir de Ferrari
Les prestacions que està donant Sainz segueixen sense estar a l'altura de les expectatives, però l'escuderia italiana segueix tenint confiança en el seu pilot i vol apostar per ell en el llarg termini. No obstant això, Audi, que apareixerà a la Fórmula 1 de cara a l'any 2026 de la mà de Sauber, també té al cap al '55' de la graella per convertir-lo en el seu nou pilot.
Així ho assegura el mitjà suís Blick, que, a més a més, detalla que Andreas Seidl, CEO del Sauber Group, ha compartit moltes hores de treball amb Sainz durant la seva etapa a McLaren i que estaria encantat de comptar amb ell per l'ambiciós projecte. Per acabar-ho d'adobar, cal esmentar que el Carlos Sainz pare fa anys que competeix per a la marca alemanya al Dakar.
Mick Schumacher, l'altre pilot d'Audi?
A banda de Sainz, mitjans alemanys han informat que la nova escuderia estaria encantada de comptar amb algun pilot alemany. En aquest sentit, s'havia relacionat molt el nom de Mick Schumacher, actual pilot reserva de Mercedes i fill del llegendari heptacampió mundial de Fórmula 1, Michael Schumacher.
Amb tot, Markus Deusmann, CEO del grup Audi, ha tret força a aquesta rumorologia, afirmant que "no hi ha hagut converses concretes amb sobre un possible contracte. Per descomptat, és cert que els pilots alemanys ens interessen tant com la cúpula de l'empresa matriu, però no és un requisit per a nosaltres". Sigui com sigui, quan els gossos borden... és perquè alguna cosa senten.