El Barça, compromès amb la plataforma de música Spotify, continua amb la iniciativa de presentar una samarreta especial per al Clàssic amb el Reial Madrid. En aquesta ocasió, Coldplay serà el protagonista de la samarreta del partit al Santiago Bernabéu del pròxim dissabte 26 d'octubre. L'emblema del conjunt britànic que apareixerà en la samarreta està inspirat en el seu desè àlbum Moon Music publicat el 4 d'octubre passat. L'idil·li entre la banda anglesa i el Barça ve de lluny, ja que la cançó Viva la Vida es va convertir en l'himne del Barça de Pep Guardiola, que va aconseguir el sextet. "La banda i el Barça es professen un amor mutu, que es remunta molts anys enrere", ha dit Juli Guiu, vicepresident de màrqueting de l'entitat blaugrana.
En el vídeo promocional de la nova samarreta apareixen Lamine Yamal i Robert Lewandowski de l'equip masculí, així com les campiones del món Alexia Putellas i Salma Paralluelo, de l'equip femení, que lluiran la samarreta a l'enfrontament contra l'Eibar el pròxim 2 de novembre.
Els beneficis que s'aconsegueixin amb la venda d'aquesta línia de samarretes limitada aniran destinats a un projecte conjunt de UNHCR/ACNUR-Fundació Barça, segons ha informat el FC Barcelona. La samarreta especial es podrà aconseguir a partir de les 23:30 hores d'aquest dijous a través de la pàgina web del club, només per a usuaris que es registrin prèviament.
Preus disparats
Coldplay se suma així a Karol G, Rolling Stones, Rosalia i Drake que ja han estat els protagonistes de les samarretes del Barça per al Clàssic contra el Reial Madrid. Tal com és habitual en aquesta col·lecció, els preus són força més elevats que els ja habituals. Una de les edicions limitades constarà de 1.899 unitats en qualitat Match de la samarreta de partit amb el logo de Coldplay, que té un cost de 399,99 euros, i una altra, de més exclusiva, tindrà només 22 unitats, també en qualitat Match, amb efecte fluorescent en el logotip, i amb la signatura de les jugadores i jugadors titulars dels dos partits on es lluirà la samarreta, que tindrà un preu de 2.999,99 euros.
A banda, a partir d'aquest divendres, estarà disponible per a tothom una línia de roba amb samarretes, dessuadores i una bufanda que combinen l'imaginari gràfic de Moon Music de Coldplay i elements d'imatge corporativa del FC Barcelona i de Spotify.