En l'entorn de Marc Márquez hi ha gent que creu que Davide Tardozzi continua mantenint la seva aposta per Francesco Bagnaia, i que, en realitat, el seu somni és que sigui el torinès qui continuï arrasant i guanyant en MotoGP. L'arribada de l'ilerdenc ha estat molt important per continuar augmentant el prestigi de Ducati, però a l'hora de la veritat, el director general tindria molt clares les seves preferències, i desitja veure el seu compatriota a dalt de tot.

Perquè prefereix que sigui algú italià que guanyi el títol, i en especial, considerant que 'Pecco' ha estat sempre dins de l'estructura de la marca de Borgo Panigale, mentre que el de Cervera serà sempre més recordat vestint de taronja, durant la seva època en el HRC Honda Factory Team. I les paraules de Tardozzi semblen haver decebut molt a l'ex del Gresini Racing Team i al seu cercle més íntim, en considerar que no eren les adequades.

Marc Márquez Ducati / Foto: Europa Press
Marc Márquez

"Com de costum, quan tens dos pilots sempre es riu i es plora. És un pecat el petit error de Marc que li ha costat la cursa, però ha guanyat Pecco, així que, d'altra banda, estem contents que Pecco s'hagi retrobat amb la victòria, encara que Marc ha demostrat tot el ràpid que era. Hem parlat amb Marc del que ha passat, però queda entre nosaltres, i Pecco necessitava tenir un dia així. Jo sempre he dit que a Qatar veuríem al veritable Pecco, però ja aquí ha fet una cursa òptima" va començar afirmant.

"No ho sé, no ho sé. M'he de dividir. Jo tinc dos fills i he d'estar content per un i disgustat per un altre. He de parlar de l'error comès, i ho hem fet, però jo confio en Márquez i confio que aquest error seu servirà per al futur" va acabar finalitzant Tardozzi. Unes paraules que Marc creu que no són del tot justes, en afalagar massa a Bagnaia, obviant que tan sols va poder guanyar la cursa en el Gran Premi dels Estats Units per un error seu, que va cometre quan liderava.

Pecco Bagnaia Ducati / Foto: EFE
Pecco Bagnaia

I va veure massa eufòric el director general de Ducati pel resultat del '63', i poc preocupat per la caiguda que va tenir Márquez...

Gigi Dall'Igna, també en el punt de mira

Així mateix, Gigi Dall'Igna també es troba en el punt de mira de Marc per les seves paraules després que Bagnaia s'imposés en el Circuit d'Austin, igual com Tardozzi.

Márquez espera que el tractin com es mereix, i no es deixin guiar-ne pel temps que porta un i un altre a Ducati, ni per la nacionalitat.