A Ducati continuen celebrant la decisió que van prendre l'any anterior, quan van apostar per Marc Márquez per ascendir a l'equip oficial, i ocupar el seient que Enea Bastianini va deixar lliure després de comprometre's amb el KTM Tech 3. També es plantejaven el fitxatge de Jorge Martín, que es va acabar proclamant campió del Món, i havia fet molts mèrits, però Davide Tardozzi i Gigi Dall'Igna es van acabar decantant pel català.
Van valorar la seva experiència, el seu talent, la seva trajectòria i la seva repercussió mediàtica, a més de l'espectacular rendiment que va mostrar amb la Desmosedici GP 23, arribant a aconseguir tres victòries. I el temps ha demostrat que van encertar, veient els resultats que ha obtingut el '93', que es troba en el millor moment de la seva carrera, malgrat les greus i nombroses lesions que ha patit en els últims anys. Perquè ha arrasat tots els seus rivals.
Ningú no ha estat capaç d'igualar els ritmes del de Cervera, que ha pujat a dalt de tot del podi en set de vuit curses, i tan sols ha fallat en una, en la qual se'n va anar a terra quan liderava. Ara mateix, sembla complicat que algú pugui arribar a superar al vuit vegades campió del Món, que és el gran favorit per conquerir un nou trofeu de MotoGP, i igualar Valentino Rossi, sis anys després de l'última vegada que ho va aconseguir.
Márquez està destinat a completar una temporada històrica, i Francesco Bagnaia sembla tenir-ho assumit. Però és que, a més, Tardozzi té clar que l'any 2026 tornarà a repetir-se la mateixa història, i que Marc pot imposar una hegemonia total i absoluta en la categoria, com va fer fa uns anys, quan encara estava en el HRC Honda Factory Team, guanyant quatre títols de manera consecutiva entre 2016 i 2019, a més dels de 2014 i 2013, el seu any de 'rookie'.
"El Marc d'ara és molt millor del que era. Està millorant d'any en any i aquest any ficarà por per als pròxims quatre o cinc anys" va afirmar el director general del Ducati Lenovo Team.
Márquez, el seu principal enemic
Ara mateix, sembla que tan sols hi ha una persona que pugui parar Márquez, i és ell mateix. Serà el seu gran enemic, i necessita evitar caure i cometre errors, com el del Gran Premi dels Estats Units.
Si aconsegueix acabar totes les curses, Marc aconseguirà arrasar Bagnaia i la resta de pilots de MotoGP, i proclamar-se campió amb moltes setmanes d'antelació.