Hafþór Júlíus Björnsson ja ha debutat al món de la boxa, una estrena que ha causat furor, ja que l'actor islandès, de 32 anys, té milers de seguidors després del seu emblemàtic paper com a Ser Gregor Clegane, La Muntanya, a la sèrie d'èxit Joc de Trons. "Quina gran experiència! Moltes gràcies a Steven Ward per fer això amb mi Quin campió! Un gran tipus i un guerrer absolut al ring", ha afirmat Björnsson després del combat, una baralla d'exhibició a tres assalts, celebrada a Dubai, que ha servit perquè l'islandès segueixi la preparació del gran combat que tindrà al setembre, la data que tots els seus seguidors tenen marcada en vermell al calendari.
"Ha estat genial! Gràcies per tots els comentaris positius. Faré més combats d'exhibició en la meva preparació per a la meva baralla principal que serà al setembre. Amb qui hauria de lluitar ara?", ha conclòs Björnsson.
Un combat per anar agafant ritme i experiència
El primer round de l'esperat combat ha estat una mica insuls, ja que ambdós púgils s'han mostrat cautelosos. Ja en el segon, La Muntanya ha atacat amb més determinació, fins a aconseguir que Ward trontollés i caigués a terra. El cert, però, és que no hi ha hagut intercanvis de cops, en tractar-se d'un duel d'exhibició.
l
Hafþór Björnsson, l'actor que representa a 'La Muntanya' en Joc de Trons / Instagram / @thorbjornsson
Hatfhord Bjornsson ha preferit no exposar-se massa, ja que davant tenia un boxejador amb experiència, mentre que Ward ha optat per la mobilitat, per evitar rebre un cop precís del qui un dia va ser 'l'home més fort del món', i actual 'home més fort d'Europa'.
Al final, tots contents, a l'espera de veure com evoluciona el mític Ser Gregor Clegane sobre els quadrilàters.
Björnsson-Hall, història d'una gran rivalitat
El combat per al qual s'està preparant Hafþór Björnsson és el denominat ja com 'El combat de boxa més pesat de la història', ja que el seu rival serà l'anglès Eddie Hall, una altra llegenda de la competició de l'Home més fort del món i que va arribar a pesar 196 quilos. Com l'actor de Joc de Trons, Hall debutarà en un combat real de boxa en aquesta vetllada, que se celebrarà el setembre a Nevada, Estats Units.
La baralla, a més, tindrà en el rerefons l'enfrontament de fa uns mesos sobre qui és l'home més fort del món, després que Björnsson aconseguís aixecar 501 quilos, superant així el rècord del món de Hall. L'anglès, però, va acusar l'islandès d'haver fet trampes, augmentant així la seva llegendària rivalitat.
La baralla de boxa, doncs, ha aixecat una expectació impressionant, motiu que ha provocat que ambdós púgils encara s'ho estiguin prenent més seriosament.
Imatge principal: Hafþór Björnsson, 'La Muntanya' de Jocs de Trons, abans del seu primer combat de boxa / Instagram / @thorbjornsson