Fernando Alonso és la principal atracció d'Aston Martin de cara a una nova temporada que arrenca en poc més d'un mes. En aquest sentit, amb l'asturià al capdavant, l'escuderia britànica treballa dia i nit per llimar les asprors que el nou monoplaça pugui tenir per tal d'encarar l'obertura de la temporada 2024 amb les màximes opcions d'èxit possibles.
El dissabte 2 de març, amb l'inici del GP de Bahrain, s'haurà acabat el termini de provatures i ja estarà tota la sort decidida. Mentrestant, Alonso segueix dedicant-li hores al simulador i, segons va compartir la mateixa firma verda a través de les seves xarxes socials, l'asturià ha trobat el primer problema de l'AMR24 en la seva direcció.
Fernando Alonso: "La direcció és força pesada i costa una mica"
En el material distribuït per Aston Martin, els aficionats no han passat per alt cap detall del pilot quan proporcionava informació als seus enginyers sobre la direcció del monoplaça. En aquest sentit, Fernando advertia que "el lloc on es nota més és al sisè revolt. Quan puges de marxa i gires a la dreta per agafar la setena corba, la direcció és bastant pesada i costa una mica".
D'aquesta manera, Aston Martin és a temps d'arreglar aquest petit excés de resistència a la conducció per tal de tenir el cotxe en perfectes condicions abans del pròxim dimecres 12 de febrer. I és que, aleshores, des de Silverstone, l'escuderia anglesa presentarà de manera oficial el nou monoplaça en què, com no podria ser d'una altra manera, hi ha tantes esperances dipositades.
Aston Martin, una mica més a prop
De fet, ja durant finals de 2023, diverses fonts es van fer eco que Aston Martin estaria una mica més a prop del cap de carrera de cara a 2024. Red Bull, per la seva part, advertia que, dins la seva fàbrica, tenia potencial per millorar encara més l'RB19 i, per tant, sortir de nou campions del món amb Max Verstappen. En el cas de Mercedes, també hi ha sospites que la marca de l'estrella vindrà amb moltes millores. El propi Toto Wolff així ho va avançar, afirmant que Lewis Hamilton podria arribar a ser campió del món per vuitena vegada amb un cotxe que competirà. Sigui com sigui, totes les paraules i la rumorologia es perdran en l'oblit quan comenci la temporada. L'única certesa es podrà saber a partir de dissabte, sent inclús els entrenaments lliures una prova no congruent del ritme de cada equip.