A Ducati tenen molt clar que el Gran Premi dels Estats Units ja té guanyador, malgrat que encara no s'ha celebrat. Perquè fins i tot Davide Tardozzi ha assegurat que seria tota una sorpresa que Marc Márquez no tornés a arrasar, com ja va fer prèviament a Tailàndia i a l'Argentina, i per tant, que no repetís pole position, victòria en la Tissot Sprint i en la cursa de diumenge. I és que, històricament, el d'Austin és un dels seus circuits predilectes.

Va ser on va aconseguir la seva primera victòria en MotoGP, i va guanyar tots els anys posteriors, a excepció de 2019 i de 2024, quan se'n va anar a terra quan liderava. Així que el director general del Ducati Lenovo Team ha admès que hauria de ser un nou cap de setmana perfecte per al '93', que podria tenir encara més avantatge en la baralla pel campionat. "Sabem que COTA és una espècie de parc per a Marc Márquez" va afirmar l'italià.
Així que ja s'ha encarregat de tranquil·litzar a Francesco Bagnaia, i de traslladar-lo que no seria un fracàs finalitzar per davant del '93'. Perquè, a més, a la marca de Borgo Panigale saben que és un circuit que no s'adapta a les habilitats de l'ex del Prima Pramac Racing, que encara no sap el que és guanyar en aquesta prova, i de fet, ni tan sols ha pogut pujar al podi des que va arribar a la categoria reina, amb diverses caigudes.

En canvi, hi ha una prova que està assenyalada en vermell al calendari per a 'Pecco' on serviria per veure còmode de lluny està del nivell de Marc en aquests moments. Perquè el primer GP on el '63' hauria de tenir avantatge respecte a l'ilerdenc serà a Qatar, i Tardozzi està totalment convençut que el seu compatriota oferirà molta més competència a Márquez, i fins i tot, serà capaç d'acabar per davant d'ell durant el cap de setmana.
"Però al final, a Qatar, sí que esperem que Pecco sigui allà lluitant amb ell per la victòria" va sentenciar, posant una mica més de pressió a Bagnaia, que pot veure com el títol se li comença a escapar quan tan sols s'han celebrat unes quantes curses.
Quedar per darrere de Marc a Qatar seria una clatellada per a Bagnaia
Si finalment Bagnaia no és capaç d'imposar-se a Qatar a Marc, seria un vaparalo terrible, considerant que pràcticament dilapidaria les seves opcions, i quedaria demostrat que aquest any, Márquez és superior a la resta i en tots els circuits.
Fins i tot, en els que resulten menys favorables per a ell, com és el cas del Circuit Internacional de Losail, on només ha guanyat una vegada, el 2014.