Avui no és un dia qualsevol al món del futbol. A part dels grans partits de vuitens de final que tenim al menú amb un apassionant Barça - Benfica a la tarda i un Liverpool - PSG a la nit, també hi ha una notícia bomba amb el retorn d'un crac mundial als terrenys de joc.
Any i mig sense jugar a futbol
Des d'aquest dimarts 11 de març Paul Pogba pot tornar a jugar al futbol després de la duríssima sanció de 18 mesos que va rebre per dopatge. Per contextualitzar aquesta història cal remuntar-se a setembre de 2023, quan el centrecampista que militava en la Juventus de Torí va donar positiu en testosterona. La primera sentència de la Fiscalia va ser exemplar amb una sanció de 4 anys, que després es va reduir a 18 mesos gràcies al TAS.
Davant d'aquesta situació, Pogba va acceptar la sanció i ha estat fins al dia d'avui sense jugar ni un minut. Tanmateix, aquest escàndol va provocar que la Juventus decidís posar el punt final a la relació amb el migcampista i va rescindir el seu contracte, per la qual cosa la situació actual de l'internacional francès és complicada. La realitat és que Pogba ho té gairebé impossible per tornar a jugar a futbol en el que resta de temporada.

On podria jugar Pogba?
Tot i això, el jugador de 31 anys no es dona per vençut i està buscant un club en el qual pugui donar la seva millor versió en els últims anys de carrera esportiva. De tota manera, com ja hem dit, aquest curs Pogba s'haurà de mantenir al marge si vol continuar jugant a Europa, ja que la majoria de mercats de fitxatges estan tancats i els principals equips europeus no es plantejarien la seva arribada ara mateix.
De tota manera, si Pogba volgués tornar a vestir-se de curt tant sí com no per tornar a agafar el ritme competitiu, podria tenir un raig d'esperança en lligues allunyades d'Europa, com la MLS o la de l'Aràbia. Entre aquestes dues opcions, el centrecampista gal tindria una preferència clara, ja que té una casa als Estats Units, per la qual cosa la Major League Soccer seria un destí més que possible per a Pogba. A més, té bona relació amb Beckham, president de l'Inter Miami de Leo Messi.
Durant aquests 18 mesos Paul Pogba ha continuat entrenant en solitari per estar a punt al termini de la sanció, encara que sembla que el seu retorn haurà d'esperar una mica més amb la temporada ja en la recta final. El seu destí final encara està per veure, encara que tot indica que si tornem a veure Pogba jugant a futbol serà en una lliga menor, tot i que la situació pot canviar en qualsevol moment i fer un gir de 180 graus.