Cou, i molt, que les preguntes d'Estudio Estadio siguin boicotejades pels usuaris de la xarxa. O potser realment és la sensació dels seus seguidors? No se sap perquè, però les preguntes del programa de Teledeporte, en molts casos polèmiques, ja sigui parlant de Piqué o del Barça, ara també creen els dubtes de la seva imparcialitat per a la final de la Champions.

El Reial Madrid jugava per guanyar la seva tretzena Champions League a Kíev, i davant seu, el sorprenent Liverpool de Jürgen Klopp. I com ja és habitual, abans del partit, han fet la seva pregunta de rigor. Ara toca saber qui volien els seus seguidors que guanyés la final.

Així és. Més de 17.000 vots i el 82% diu que el Liverpool. L'enquesta del passat 24 de maig ha acabat sortint a la contra del que ells volien. I és així perquè per confirmar les sensacions han repreguntat si de veritat que els seus seguidors ho havien entès bé.

Volen que surti el Madrid, volen que es parli d'ells o ho repeteixen perquè realment creuen que els seus seguidors de veritat no entenen les preguntes? Sigui el que sigui, l'enquesta va pel mateix camí i els percentatges segueixen sent els mateixos. El Liverpool és l'escollit.

Però la cosa no s'acaba aquí. Aquest contra madridisme a través de les xarxes socials no és una cosa nova. I ja fa pocs dies, quan van preguntar si el Madrid guanya a Kíev els blancs es convertirien en el millor equip europeu de la dècada, hi va haver una gran sorpresa. La resposta va ser: no.

Madridista, no madridista; barcelonista, no barcelonista, el que sembla clar és que els seguidors d'Estudio Estadio tenen una opinió diferent a la que volen que tinguin des del programa. O no. Realment es busca la polèmica?