El Barça segueix treballant en els detalls relatius a la firma amb la nova marca que substituirà Rakuten. La companyia japonesa, que és el patrocinador oficial des de la temporada 2017/18, finalitza el seu contracte de patrocini el pròxim 1 de juliol i d'entre les empreses candidates al nou acord, qui en les darreres setmanes s'ha desmarcat ha estat Spotify. De fet, la cúpula directiva de la mateixa corporació es va deixar veure al Camp Nou durant el partit davant l'Atlètic de Madrid.

L'empresa sueca presidida per Daniel Ek assumirà la gran firma que comercialitzarà, entre altres coses, els drets de publicitat a les samarretes del primer equip masculí i femení. No obstant això, l'oficialització del nou patrocini encara no ha arribat i des del club s'afanyen per tal que aquesta data arribi com abans millor. La decisió ja està presa. Ara falta la consegüent aprovació dels socis.

Joan Laporta, durant una conferència de premsa / EFE

La primera assemblea telemàtica de la història del Barça

Per aquesta raó i tal com detalla La Vanguardia, el Barça prepara la primera assemblea de socis compromissaris telemàtica de la història del club per sotmetre l'acord a votació. La idea principal és garantir la màxima participació i poder posar resposta a totes les preguntes pel que fa al patrocini.

Per aquesta raó, el Barça no tardarà a anunciar-la per tal d'il·lustrar als potencials participants de com connectar-s'hi i, d'aquesta manera, evitar que aquest nou mètode signifiqui un impediment de cara a la participació del soci.

Joan Laporta, durant una assemblea de socis compromissaris / EFE

Els detalls de l'acord Barça-Spotify 

Tal com va afirmar Joan Laporta abans del dinar de directives previ al derbi davant l'Espanyol, "l'organització i el club segueixen forts pel camí de revertir la situació financera que tenim". En aquest sentit, i segons les informacions de RAC1, Spotify reportarà 280 milions d'euros durant tres temporades a l'entitat blaugrana a raó dels title rights que li permetran rebatejar el Camp Nou a Camp Nou Spotify, essent el primer canvi de nom de l'estadi culer des de l'any 1957.

La marca reemplaçarà els patrocinis de Rakuten al frontal de la samarreta de joc de l'equip masculí i de Stanley a la de l'equip femení. D'afegida, també substituirà Beko a les equipacions d'entrenament. D'aquesta manera, el Barça percebrà fins a 93 milions d'euros per temporada, 25 més dels 68 milions que rebia fins al moment

 

Imatge principal: Joan Laporta, durant el Forensic / EFE