L'interès per la incorporació de Fermín López no s'ha reduït malgrat la seva recent renovació amb el Barça, firmant un contracte de llarga durada. Perquè hi ha moltes entitats que continuen tenint la intenció d'apostar pel seu fitxatge, i que pretenen aprofitar que no és titular habitual per convèncer-lo i que traeixi a Hans-Dieter Flick. Tanmateix, ha descartat la idea de canviar d'aires durant aquest mercat d'hivernal.
El seu agent ha rebut dues ofertes molt interessants, procedents de clubs de primer nivell, que estaven disposats a fer una inversió notable per convèncer a Joan Laporta i a Deco, i que li obrissin les portes de sortida. És el cas de la Juventus de Torí i del Manchester United, que ja s'havien posicionat per provar d'acollir l'internacional espanyol, pel qual podien arribar a posar a sobre de la taula més de 40 milions d'euros.
Però són dos projectes que no acaben de seduir a l'ex del Betis, del Linares i del Recreatiu de Huelva. Perquè no li poden garantir lluitar per tots els títols, encara que allà sí que tindria molts minuts i continuïtat, i abans prefereix seguir en el Camp Nou. En canvi, hi ha altres pretendents que sí que sembla convèncer molt més el centrecampista nascut l'any 2003, i que pot optar per estudiar amb calma aquesta possibilitat.
De moment no té presa cap decisió definitiva respecte al seu futur, i vol valorar la seva progressió en els propers mesos, i el rol que té en el Barça en el tram més important del campionat. Si continua sent suplent habitual i s'ha de conformar amb jugar únicament com a revulsiu o en els partits menys transcendentals, per a Fermín no suposaria un problema haver d'anar-se'n. I el Bayern de Munic és un equip que li resulta atractiu.
No només li poden prometre un sou més elevat del que percep ara mateix, sinó que també recalaria en un dels conjunts més poderosos del planeta, on podria ampliar el seu palmarès.
Vincent Kompany, un admirador de Fermín
Vincent Kompany ha estat qui ha sol·licitat personalment a la directiva bavaresa que comenci a seguir amb atenció a Fermín, un jugador que resulta del seu complet grat, i que té unes habilitats i un potencial més que cridaners.
En el Allianz Arena, a més, podrien pagar sense cap tipus d'inconvenient tot el que costaria el seu traspàs, així que el Barça té motius per estar preocupat.