No deixen de ser tests. De fet, ni tan sols els van disputar amb els monoplaces de 2024, però Fernando Alonso ja comença a il·lusionar amb un 2024 que es vaticina d'allò més entretingut. En els tests de Pirelli completats a Jerez per l'espanyol d'Aston Martin i Lewis Hamilton, Alonso va fixar un millor temps 2 dècimes més ràpid que el del Mercedes de l'anglès.
En total, el '14' va completar un total de 156 voltes, mentre que el '44' en va fer 126 mentre provaven els pneumàtics que faran servir per a la temporada 2025. Per la seva part, el bicampió del món de Fórmula 1 va parar el crono en la millor volta en 1:18.752, mentre que Hamilton ho va fer en l'1:18.936, una diferència que no deixa de ser considerable tenint en compte que, en comparació amb els traçats oficials del calendari, el de Jerez no és un circuit llarg.
Aquest dimecres, torn per a Lance Stroll i George Russell
I si bé la jornada de dimarts van ser Fernando Alonso i Lewis Hamilton els protagonistes d'Aston Martin i de Mercedes, aquest dimecres els qui rodaran sobre l'asfalt andalús per primer cop en aquesta pretemporada seran Lance Stroll i George Russell.
Així ho haurien decidit les escuderies davant les primeres proves de la nova temporada a 3 setmanes que aquesta obri el teló. A banda dels cronos, però, en el cas d'Alonso, l'asturià va exhaurir tot el temps que tenia fins a les 17:00 hores de la tarda, mentre que Hamilton va decidir posar fi als seus tests a mitja hora de l'hora límit. A més a més, va cridar l'atenció la peculiaritat de l'AMR23 sense cap patrocinador. Tot verd.
Aston Martin presentarà l'AMR24 aquest dilluns
Així doncs, l'aparença d'Aston Martin ja ha generat hype, però la vertadera expectació s'ajorna per a aquest pròxim dilluns, quan Aston Martin presentarà de manera oficial l'AMR24. Ho farà a Silverstone a partir de les 9:00 hores, sent el seu un cotxe amb què s'ha especulat que Fernando Alonso podrà competir en qualsevol traçat i que, en segons quina ocasió, per alguna cosa més que el segon graó del podi. Evidentment, els registres sempre dependran de les prestacions de Red Bull i companyia, però la il·lusió i les expectatives han augmentat més si cap amb les situacions als box de Ferrari i de Mercedes i la potencial crisi de Red Bull amb el tema Horner.