Fernando Alonso ha tornat per quedar-se. El seu frustrat pas per Alpine no ha estat obstacle perquè tornem a veure les qualitats d'una de les llegendes més grans del món de la Fórmula 1. Amb aires renovats a Aston Martin, l'asturià ha tornat a sentir-se pilot, i ha estat més a prop que mai de tornar a pujar a dalt de tot del podi. A Mònaco, al Canadà i Zandvoort, el Nano va aconseguir una gran segona posició.

Amb el temps semblava que el suflé per veure a Magic, de nou, obtenint una victòria, la número 33 en la seva trajectòria esportiva, s'anava desinflant. La marca verda va anar passant per seriosos conflictes, tanmateix, en el Gran Premi dels Països Baixos van tornar a veure brots verds. Des de l'equip britànic ja sabien quins eren els problemes de l'AMR23 i ja estan treballant per fer realitat el somni de molts.

Fernando Alonso i Max Verstappen es donen la mà en finalitzar la cursa en Zandvoort / Foto: Europa Press

Marina Bay, data marcada al calendari

I malgrat que en Monza Fernando Alonso va tenir molts problemes per acabar en els punts, el cert és que des del box verd ja sabien que aquest traçat anava a ser complicat, sent un circuit amb llargues rectes que no s'adapta a les característiques del monoplaça britànic.

Això no obstant, des del garatge de Silverstone no perden la il·lusió i saben que aquest diumenge es presentarà una ocasió única per assaltar el tron de Max Verstappen. Marina Bay s'adapta a la perfecció a l'AMR23, i des d'Aston Martin alimenten grans esperances de poder donar la sorpresa.

Fernando Alonso celebra el podi en Zandvoort / Foto: Europa Press

El traçat del Gran Premi de Singapur és un circuit urbà, amb corbes enrevessades i amb poques rectes, sent un dels més lents, la qual cosa afavoreix Fernando Alonso. A més, el país asiàtic porta bons records a l'asturià.

Fernando Alonso arriscarà a Singapur

Fernando Alonso va sortir victoriós per primera vegada a Singapur l'any 2008, amb un Renault que no estava per a massa trotis. No anava a ser l'única vegada que s'alcés amb la victòria i és que dos anys més tard, ja amb Ferrari, l'asturià va entrar als llibres d'història. Amb un monoplaça similar a l'AMR23, va aconseguir la seva primera i única Grand Chelem (pole, volta ràpida i líder en tota la cursa).

Fernando Alonso celebrant la victòria amb Renault en el GP de Singapur de 2008 / Foto: Europa Press

Així doncs, la història està del costat de l'espanyol, i en contra d'un Max Verstappen que no ha estat capaç de guanyar en Marina Bay. Per aquesta mateixa raó, tant equip com pilot tenen marcat el 17 de setembre al calendari, com una de les dates més importants per a ells.

Alonso sap que té davant de si una oportunitat única i conscient d'això va assegurar que anava a arriscar més per assolir la 33. "Vaig amb moltes ganes a Singapur; sempre se m'ha donat bé. De les curses que falten, aquest 'extra' d'arriscar més i serrar les dents me'l conec i sé que el donaré a Singapur més que en altres llocs", va declarar a El Larguero de la Cadena SER.