El futur de Carlos Sainz és cada vegada més lluny de Ferrari. El pilot madrileny està cada cop més molest amb l'escuderia italiana, unes discrepàncies que van començar a saber-se en petite comitè, però que Sainz no ha tardat a destapar en públic, amb el Gran Premi de Mònaco com a punt àlgid. I és que Carlos Sainz no va dubtar a increpar el seu propi equip per ràdio. "Estava sent fotudament més ràpid", va cridar el pilot després de veure com Ferrari fallava en la seva estratègia, en fer-lo entrar just abans de Sebastian Ocon.

Davant de l'enuig de Sainz, amb tothom escoltant la conversa, des de Ferrari li van intentar explicar que la decisió no es devia a un intent d'overcut a Ocon, sinó protegir-se de Lewis Hamilton, que estava volant sobre el circuit urbà de Monte Carlo. Les explicacions no van convèncer Sainz, que cada vegada té més sospites que li estan fent el llit.

Carlos Sainz, enfadat amb Ferrari

"No sé si hagués arribat l'overcut, però estendre sempre et dona l'oportunitat, primer perquè tenia ritme més que suficient perquè no em fessin l'undercut. I després, crec que estenent tens la possibilitat de cobrir un cotxe de seguretat, la bandera vermella o la pluja. Per un pit-stop dolent d'Esteban, l'equip ha intentat tancar l'overcut, hem sortit un segon per darrere, així que hem calculat... no massa bé. Allà he seguit quart quan creia que hi havia oportunitat de més", ha explicat Carlos Sainz, visiblement molest amb l'estratègia duta a terme per Ferrari.

I l'enuig de Carlos Sainz no va acabar allà, ja que després que sortís de la pista per la pluja, va veure com Ferrari apostava per Charles Leclerc, fent-lo entrar en boxes abans que a ell. "A mi l'error m'ha costat més car que als altres. Perdo la posició amb Charles i després he de fer la parada després d'ell, així que perdo encara més temps."

Hamilton, a l'agenda de Ferrari

Mentre la relació entre Ferrari i Sainz es va tensant cada vegada més, creixen els rumors sobre l'interès de l'escuderia italiana en Lewis Hamilton, que en una sola temporada podria cobrar 46 milions d'euros, a més de tenir un cotxe més competitiu que el Mercedes.

Els rumors, que fins i tot generen rialles i bromes entre Leclerc i Hamilton quan són preguntats per ells, no estan agradant gens a Carlos Sainz, que té contracte amb Ferrari fins al 2024, però que cada dia que passa es veu més fora de l'equip italià. I encara queda més de mig Mundial per davant.