Amb la temporada ja acabada, semblava que les intencions de Ferrari estaven clares. De fet, el mateix president de l'escuderia italiana, John Elkann, ha declarat que els seus dos pilots "es quedaran" més enllà dels seus actuals contractes. Tant Charles Leclerc com Carlos Sainz acaben contracte a la conclusió de la pròxima temporada, però des d'Itàlia s'ha informat que les seves renovacions ja estarien segellades, encara que s'especula que aquestes arribarien sota diferents condicions.
En el cas del monegasc, com va transcendir fa uns mesos i ara torna a assegurar la Gazzetta dello Sport, li espera una renovació de llarga durada fins a 2029 que li duplicaria el salari i que, a més a més, tindria una clàusula d'alliberament l'any 2027 si el mateix Leclerc no veu futur vestit de vermell. Mentrestant, Sainz firmaria només per a dues temporades més, és a dir, fins a 2026, sent el seu salari lleugerament millor, però lluny de les xifres amb què estaria tractant el seu company d'equip.
Què hi té a veure Lando Norris?
Aquestes informacions no només refermen el pensament que Ferrari segueix apostant per Charles Leclerc per sobre de Carlos Sainz, sinó que donen força als rumors que vinculaven el pilot espanyol amb l'arribada a la Fórmula 1 d'Audi. La marca alemanya, en conjunt amb Sauber, arribaria a la categoria reina de les quatre rodes de cara a l'estiu de 2026, precisament, quan caducaria el nou contracte de Sainz, segons la Gazzetta.
Així doncs, seria cert que Carlos Sainz tindria ja la seva renovació segellada i que el seu futur seguiria passant pel box vermell, però, evidentment, amb moltes diferències pel que fa al de Leclerc. Sigui com sigui, què hi té a veure Lando Norris? Doncs, evidentment, Ferrari està interessat en el britànic de McLaren, però si la renovació de Sainz no acabés per concretar-se, seria el '4' de la graella qui s'enfundaria la granota vermella en caducar l'actual contracte del '55' a finals de la pròxima temporada.
D'aquesta manera, el més probable seria veure un bescanvi entre McLaren i Ferrari i els excompanys d'equip, tornant Sainz a l'escuderia britànica i Norris recalant a la italiana, però tot sembla indicar que l'arribada del pilot britànic de 24 anys a la firma de Maranello no tindrà lloc fins a l'inici de l'hivern de 2026, quan Sainz esgoti aquest nou contracte renovat i tingui via lliure per firmar amb Audi.