Des que el Reial Madrid té un equip de futbol femení, és a dir, des que va adquirir el Club Deportivo Tacón l'any 2020, el Barça ha fet notar la seva superioritat en tot moment. Des del primer partit, les culers han estat moltes passes per davant de les madrilenyes que, tot i que han anat millorant cada any, no ha sigut fins avui que no han guanyat un clàssic (1-3). En tots els precedents, les blaugrana havien gaudit d'una golejada. 

De fet, si mirem a l'historial, la trajectòria culer era immaculada. Fins al partit d'avui, 18 victòries en 18 partits jugats, per tant, sens dubte, s'ha viscut una de les majors sorpreses futbolístiques dels últims anys. A més, en aquests partits trobem golejades de l'alçada de quatre 5 a 0. Pel que fa als gols, el partit d'avui no canvia els registres totals, on la superioritat del Barça també es fa evident, ja que són 67 gols a favor per només 10 del Madrid. 

Alexia Barça Madrid Europa Press
Alexia al partit contra el Madrid / Foto: Europa Press

Les màximes golejadores, totes del Barça

I és que Alexia és la màxima golejadora de la història dels clàssics amb 12 gols. Sens dubte, aquesta dada posa en valor la capacitat golejadora de la futbolista de Mollet que, tot i ser migcampista, té registres de davantera. Pel que fa a la resta, Asisat Oshoala, Aitana Bonmatí i Patri Guijarro porten 7 gols. 

El que crida l'atenció és veure a Ewa Pajor, en segon lloc, amb 7 gols en només 5 partits. És indiscutible que la futbolista polonesa ha caigut dempeus a Barcelona, sent la màxima golejadora de la Lliga F amb 17 gols i una de les màximes a la Champions amb 4 gols. El fitxatge ha donat la raó a aquells que deien que el Barça necessitava una de les millors '9' del món. Després de molts intents amb futbolistes de menor nivell, Pajor s'ha assentat com la millor opció blaugrana al front de l'atac.

Canvi de tendència

Potser el partit d'avui fa que la tendència entre Barça i Reial Madrid canviï. És la primera vegada que el club madrileny puntua contra l'equip català, el que no s'esperava és que fos tan aviat i fos a l'estadi del Barça. A més, la Lliga s'apreta a només 4 punts entre catalanes i madrilenyes, tot i que sembla difícil que el Barça pugui perdre punts. 

Tot i això, l'afició no pot deixar de confiar en aquest equip, que sempre s'ha aixecat en els moments difícils i no ha parat de guanyar en els últims anys. Sens dubte, tornaran a guanyar

 

Segueix ElNacional.cat a WhatsApp, hi trobaràs tota l'actualitat, en un clic!