El Reial Madrid no només està treballant en la plantilla de la temporada que ve, sinó que Florentino Pérez també està deixant encarrilada la de la temporada 2024/25, per a la qual s'esperen moviments importants. Un dels fitxatges tancats aleshores és el de Kylian Mbappé, que acaba contracte amb el PSG el 30 de juny del 2024, però no és l'únic. I és que a Alemanya asseguren que el Reial Madrid té emparaulat ja el fitxatge d'Alphonso Davies, lateral esquerre del Bayern de Munic, per a l'estiu del 2024, moment en què el club bavarès el deixarà sortir.

El Bayern està vivint un estiu molt mogut, en el qual s'esperen moltíssimes sortides i entrades, el que l'ha portat a tancar-li les portes a Davies, un dels jugadors cridats a ser líders la temporada que ve. El canadenc, que volia sortir, ha acceptat quedar-se, a canvi que el 2024 se li faciliti una sortida. El lateral esquerre acaba contracte el 2025 i no pensa renovar, per la qual cosa el Bayern de Munic l'haurà de traspassar l'estiu que ve si no vol veure com un dels seus vaixells insígnia se'n va del club sense deixar ni un sol euro a la caixa.

alphonso davies bayern munic europa press
Alphonso Davies, celebrant un gol del Bayern de Munic / Foto: Europa Press

Alphonso Davies, al Madrid el 2024

"El Madrid és un gran club. Sempre he estat fan d'aquest equip. I escoltar que està interessat en un esportista que representes et fa sentir orgullós. No vull deixar malament el Bayern. Hi ha cinc grans clubs al món i el Bayern és un d'ells. Però el Madrid és un gran nom, una gran marca, 14 Champions...". Qui parla és ni més ni menys que Nick Huoseh, el representant d'Alphonso Davies, en una entrevista amb Fabrizio Romano, un dels periodistes que millor coneixen el mercat de fitxatges europeu.

El jugador, doncs, es deixa voler pel Reial Madrid, mentre que el Bayern de Munic li obre les portes el 2024 a canvi que es quedi una temporada més. Tots els camins porten el Santiago Bernabéu, per a la temporada 2024/25, quan és espera que el Reial Madrid tingui una plantilla realment impressionant.

Fran García Rayo Vallecano / Foto: Europa Press
Fran García, en un partit del Rayo Vallecano / Foto: Europa Press

Fran García i David Alaba per a la temporada que ve

Al Reial Madrid, doncs, no li quedarà més remei que passar la temporada que ve sense un lateral esquerre titular. Carlo Ancelotti no compta amb Mendy, que té molts números de sortir traspassat aquest estiu, mentre que en el club blanc no acaben de veure clar deixar-ho tot en mans de Fran García, lateral esquerre que ha aterrat al Reial Madrid procedent del Rayo Vallecano. Fran és un jugador d'un gran nivell, però sense experiència, per la qual cosa deixar-ho tot a les seves mans podria ser perillós.

Florentino Pérez, tanmateix, creu que sempre pot jugar David Alaba en la posició, tenint en compte que el 2024 podrà tenir Alphonso Davies, un dels millors laterals esquerres del món i que arribaria al Reial Madrid amb només 23 anys.