Hans-Dieter Flick ha sol·licitat a Deco que segueixi molt atentament les evolucions d'un jugador que té un gran potencial, i que està convençut que podria triomfar en el Barça. A més, arribaria per reforçar l'atac, una demarcació on no disposa de gaires alternatives, ja que només Ferran Torres és un recanvi fiable per a Lamine Yamal, Raphinha Dias i Robert Lewandowski. Perquè Anssumane Fati i Pau Víctor no entren en els plans.
És evident que Joan Laporta firmarà a un nou crac per a l'atac, i el nom que 'Hansi' ha col·locat a sobre de la taula és el de Karim Adeyemi, el seu compatriota, el qual coneix perfectament, després d'haver-li donat l'oportunitat de debutar amb la selecció absoluta d'Alemanya, on és una de les grans promeses de cara al futur. I ja acumula una dilatada experiència en l'elit malgrat que encara és realment jove.
![Adeyemi regatejant Courtois EFE Adeyemi regatejant Courtois EFE](/uploads/s1/47/48/16/09/adeyemi-regateando-a-courtois-efe_15_630x420.jpeg)
Acaba de complir 23 anys, però ja fa temps que va deixar de ser considerat com una perla, i es va convertir en una realitat. És un dels principals baluards del Borussia Dortmund, conjunt on viu la seva tercera campanya, i prèviament va destacar a les files del Red Bull Salzburg. Al gener, va estar molt a prop d'anar-se'n al SSC Napoli, per ser el substitut de Khvicha Kvaratskhelia, traspassat al Paris Saint-Germain, però va optar per quedar-se.
L'ex de l'Unterhaching o del Bayern de Munic va romandre en el Signal Iduna Park, conscient que a l'estiu podia rebre propostes molt més interessants, de conjunts més ambiciosos. Perquè té decidit que ha arribat el moment de canviar d'aires, i pretén aprofitar que està realitzant un bon any, sempre que les lesions li han permès jugar. I pot tenir sort, i acabar aterrant en el Camp Nou.
Flick ha mostrat un enorme interès en les condicions i les habilitats que atresora Adeyemi, i no ha dubtat a l'hora de recomanar a Deco i a Laporta que estudiïn el seu fitxatge.
Adeyemi, disponible per un preu raonable
Un dels punts que clarament juguen a favor d'Adeyemi és el fet que pugui deixar el BVB per un preu raonable, en especial, si no aconsegueixen classificar-se a la pròxima edició de la Champions League.
En aquest cas, el Barça podria fitxar-lo per menys de 50 milions d'euros, una inversió que Flick està convençut que val molt la pena realitzar.