Una de les prioritats que el Barça té per reforçar la plantilla de cara a la pròxima temporada és trobar un lateral dret que permeti donar descans a Jules Koundé, que s'ha vist obligat a disputar pràcticament tots els minuts possibles, i ha estat titular en tots els partits, menys en un. És qüestió de temps que pugui patir problemes físics, però Hans-Dieter Flick no vol dosificar-lo perquè no té un recanvi de garanties.

No confia en Héctor Fort, i s'ha encarregat de demostrar-ho des del primer moment, raó per la qual es busca una cessió per al defensor de 18 anys, i Joan Laporta i Deco tenen la missió de reclutar un nou especialista per a aquesta zona, per poder dosificar l'internacional francès. I han aparegut molts candidats per aterrar en el Camp Nou, com Vanderson, Wesley, Andrei Ratiu o Marc Pubill, encara que el futbolista que ha protagonitzat més especulacions és Oscar Mingueza.

Òscar Mingueza

S'ha consagrat com un dels millors defenses de La Liga EA Sports, i ha exibido un nivell espectacular des que va aterrar a les files del Celta de Vigo, en especial, durant les primeres setmanes de l'actual campanya. Una cosa que li ha permès colar-se a l'agenda de conjunts molt més ambiciosos, i també convertir-se en un habitual en les convocatòries de Luis de la Fuente per a la selecció espanyola absoluta, després de la retirada de Jesús Navas i la greu lesió de Dani Carvajal.

En el Barça no han perdut detall de la magnífica progressió que ha experimentat el defensor nascut en l'any 1999, i criat en La Masía, que va arribar a tenir continuïtat amb el primer equip de la mà de Ronald Koeman, però el qual Xavi Hernández va obligar a fer les maletes, i va aterrar en Balaídos de manera totalment gratuïta. Això sí, almenys es van reservar el 50% d'una futura venda, i una opció de recompra valorada en uns nou milions d'euros.

Oscar Mingueza

Laporta i Deco creuen que és un preu que val la pena pagar, i que Mingueza està preparat per poder ser important en les rotacions, i convertir-se en un bon substitut per a Koundé.

Flick descarta la tornada de Mingueza al Barça

Però s'han trobat amb la negativa de Flick, que ha descartat rotundament la possible tornada de Mingueza al Barça, afirmant que no té el nivell necessari per poder suplir Koundé.

Independentment de l'assumible preu que tingui, prefereix estudiar altres alternatives que li resultin molt més convincents i interessants.