La farmacèutica catalana Grifols és la més ben posicionada per posar el nom al nou Camp Nou. Així ho explica RAC1, que afegeix que el Barça té la intenció de comunicar-ho oficialment abans d'acabar l'any.
L'Espai Barça, el gran projecte de la presidència de Josep Maria Bartomeu i un dels grans projectes de la història de l'entitat, comença a agafar forma. I en el centre de tot està la remodelació del Camp Nou.
Un altre dels grans reptes plantejats ha estat la capacitat econòmica per tirar-ho endavant, i aquí entren els naming rights del nou estadi blaugrana com a una de les millors possibilitats per generar ingressos.
Les negociacions van encaminades a un acord per 20 anys, amb uns ingressos d'uns 20 milions d'euros per temporada. A tot això, la xifra d'ingressos total podria rondar els 400 milions.
El Barça, que des de la presentació del projecte de l'Espai Barça està en procés de trobar un patrocinador per posar-li el nom al nou estadi, sembla que ja té un candidat que comença a agafar avantatge: Grifols.
Hi ha competència
Ja fa més d'un any que Grifols ja va sonar per posar el cognom comercial a l'estadi del Barça, però aleshores la farmacèutica catalana Grifols va desmentir a través d'un comunicat que estigués negociant amb el Barça, tal com havia avançat el programa El Club de la Mitjanit. Aleshores Grifols assegurava que "la companyia no contempla cap patrocini d'aquest tipus".
Però en els últims mesos Grifols ja ha pres part en el món de l'esport. Precisament la farmacèutica va salvar la Penya de la seva desaparició entrant en l'accionariat de l'històric club català de bàsquet de Badalona.
Grifols és l'empresa que té més avançades les negociacions amb el Barça però té competència. Ara fa un mes Jaume Roures, soci fundador de Mediapro, va confirmar que la seva productora va presentar una oferta de 300 milions d'euros per donar nom al nou estadi del Barça.