Héctor Bellerín, futbolista català de l'Arsenal anglès i format a la Masia del Barça, segueix sorprenent amb el seu estilisme. Conegut per la seva velocitat al lateral dret gunner, també és conegut per la seva excèntrica vestimenta. I any rere any sorprèn tothom a la London Fashion Week.

A través de les xarxes socials ja fa temps que deixa les seves perles de looks ben presents. Tant pot semblar que li va l'estil de les cadenes, com els vestits més estiuencs o la moda del xandall.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

🐘

A post shared by Héctor Bellerín (@hectorbellerin) on

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

You do you, I'll do me.

A post shared by Héctor Bellerín (@hectorbellerin) on

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

eight ballin'

A post shared by Héctor Bellerín (@hectorbellerin) on

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

⚠️

A post shared by Héctor Bellerín (@hectorbellerin) on

I si la moda arriba a Londres, la ciutat on resideix Bellerín, ell mostra el seu millor look. L'últim model del futbolista català ha tornat a estar al nivell esperat.

Amb la boca oberta s'ha quedat tothom. Un look diferent a l'esperat, però que cada vegada està més de moda entre els futbolistes. I mentre rendeixi sobre el camp, les seves excentricitats fora d'ell no seran objecte de possibles recriminacions.