Una de les grans novetats que presentarà l'Aston Martin de cara a la següent temporada és el canvi de motor, abandonant Mercedes, per unir-se a Honda, que ha dominat els últims anys en la Fórmula 1, gràcies a Red Bull. És un dels asos que tenen a la màniga per poder competir pel títol, i esperen aprofitar al màxim el potencial que tenen, encara que la fàbrica japonesa ha realitzat una important petició a Lawrence Stroll.

Perquè han deixat clar que no volen a Fernando Alonso a l'escuderia, assegurant que els seus millors dies ja van quedar en el passat, com demostren els pobres resultats que ha obtingut en aquest inici de temporada, sent incapaç de finalitzar cap de les dues curses que s'han celebrat els diumenges, en el Gran Premi d'Austràlia i en el de la Xina. Prefereixen a algú més jove, i que sí que estigui preparat per ser un veritable aspirant al títol.
A més, un dels motius que s'amaguen darrere d'aquesta postura és les crítiques que 'Magic' va dedicar en el seu moment a Honda, quan estava en McLaren, afirmant que es trobaven molt lluny de la fiabilitat que podien oferir altres motors com Ferrari. I poden aprofitar l'enorme poder que tindran perquè l'escuderia britànica decideixi separar el seu camí del dues vegades campió del Món, per fer espai a un nou fitxatge.
Honda ja ha demostrat el poder i la influència que té a l'equip Oracle Red Bull, ja que han convençut els líders perquè apartin del seu seient Liam Lawson, que va arribar per ocupar el lloc|parada de Sergio 'El Txec' Pérez. No ha aprofitat la seva oportunitat, i s'espera que durant aquesta setmana es faci oficial el 'descens' del neozelandès a l'equip RB Racing Bulls, on ja va finalitzar el curs anterior, en substitució de Daniel Ricciardo.

I el seu substitut serà Yuki Tsunoda, que sí que ha tingut unes actuacions molt més destacades, i és l'aposta d'Honda, que desitja tenir un japonès a l'equip campió.
Honda intentarà que Max Verstappen acabi a Aston Martin
Entre els plans d'Honda es troba continuar comptant amb Max Verstappen, i treure'l de Red Bull, perquè acabi a Aston Martin pròximament, ocupant el seient d'Alonso.
Una idea que sembla seduir al '1', que podria treballar de nou al costat d'Adrian Newey, i valora amb calma l'opció de canviar d'escuderia.