Joshua Kimmich semblava haver deixat de ser un fitxatge realista per al Barça, després que confessés que es trobava en negociacions avançades per firmar un nou contracte amb el Bayern de Munic, com ha fet el seu company Alphonso Davies, que també quedava lliure el 30 de juny. Però la realitat és que les setmanes han continuat avançant, i no han arribat novetats sobre això, una cosa, que convida Hans-Dieter Flick a ser optimista.
Perquè sembla que l'acord entre l'internacional alemany i el conjunt dirigit per Vincent Kompany s'ha trencat, i per tant té moltes opcions d'acabar fent les maletes al juny, i de forma totalment gratuïta. Una cosa que provoca que sigui una de les oportunitats més interessants que hi ha ara mateix al mercat, ja que no sempre es presenta l'ocasió de reclutar una estrella mundial sense haver de pagar res a canvi.
I també acompanya el fet que Marc Casadó hagi baixat notablement les seves prestacions, fins al punt d'arribar a perdre la titularitat en les alineacions de 'Hansi'. Va començar el curs a un nivell espectacular, però ha perdut força i ha desaparegut dels sistemes, amb Frenkie de Jong com beneficiat, doncs torna a ser important en les rotacions, malgrat que encara no ha ampliat la seva vinculació al Camp Nou, que expira el 2026.
Kimmich deixa totes les portes obertes, i està disposat a estudiar les ofertes que li arribin. Hi ha moltes entitats top que han mostrat un fort interès en el seu fitxatge, i entre els seus admiradors ens podem trobar amb el Manchester City, el Liverpool, el Paris Saint-Germain, l'Inter de Milà, el Chelsea o l'Arsenal. Però mai no ha ocultat que la seva prioritat seria poder arribar al Barça, on podria retrobar-se amb Flick, amb el qual manté una estreta relació.
Joan Laporta i Deco no s'han atrevit a esborrar el nom de l'ex del VfB Stuttgart i del RB Leipzig de l'agenda d'objectius, i han recuperat la il·lusió per poder reclutar-lo.
El Bayern comença a buscar substitut per a Kimmich
Un senyal evident que en el Allianz Arena comencen a donar per perdut a Kimmich i sospiten que no podran retenir-lo a les files és el fet que hagin començat a buscar un substitut de garanties per a ell.
I entre els recanvis que estudien es troben els noms de Martín Zubimendi, Kobbie Mainoo o Vitinha.