Jules Kounde s'ha erigit en la veu del vestidor del Barça per queixar-se de la càrrega de partits que hauran d'afrontar al llarg de les pròximes setmanes. La gota que va fer vessar el got va ser el partit ajornat contra l'Osasuna, que es va disputar el passat dijous, en una data que no convencia cap dels dos equips. Principalment perjudicat va estar el combinat blaugrana, que no va poder comptar ni amb Araujo ni amb Raphinha, que disputaven un duel amb les seves respectives seleccions unes hores abans a Sud-amèrica.
Jules Kounde explota contra Javier Tebas: "No som màquines"
En la prèvia d'aquest partit, Hansi Flick ja va mostrar la seva disconformitat en disputar aquesta jornada ajornada en aquesta data. I després dels 90 minuts, que van acabar amb una clara victòria culer per 3-0, Kounde va afegir més llenya al foc, enviant un clar missatge a Javier Tebas i la Reial Federació Espanyola de Futbol (RFEF). "Estic enfadat per la data. No és normal. Hem parlat moltes vegades del calendari, hi juguem massa partits. Sé que hi ha gent que no ho entén. Em considero afortunat de viure de la nostra passió, però és una manca de respecte i no només al club", ha començat explicant el lateral francès als micròfons de DAZN.
🗣️ “Mas allá de una falta de respeto al club es una falta de respeto a los jugadores. No somos máquinas”
— DAZN Fútbol (@DAZNFutbol) March 27, 2025
Jules Koundé y su clara reflexión sobre el calendario en el micrófono de DAZN#LALIGAenDAZN ⚽️ pic.twitter.com/HpMEh4WGK4
"També parlo d'Osasuna, que tenia internacionals, com Budimir, a qui em vaig enfrontar i no ha tingut el descans necessari. És igual el club: Osasuna, Barcelona, Reial Madrid... És una falta de respecte als jugadors, no només als clubs. No som màquines i per produir el nostre joc i fer un bon partit necessitem descans. Totes les institucions, no només LaLiga, ho han d'entendre. No poden posar les dates que els surtin de... m'entens, no?", ha afegit el defensa blaugrana. Unes hores més tard d'aquestes declaracions, Kounde ha citat a Javier Tebas i a la RFEF a través del seu compte d'X, per deixar clar que el missatge era per a ells.
Dani Olmo, afectat pel desgast de partits
De fet, el partit contra l'Osasuna va acabar amb una clara nota negativa: la lesió de Dani Olmo. El jugador va haver de ser substituït al minut 30 després de notar unes molèsties a l'abductor dret i estarà tres setmanes de baixa. L'acumulació de partits s'ha notat i ara Flick perd una peça clau en un moment fonamental de la temporada. La gestió de minuts del tècnic alemany en les pròximes setmanes serà vital per al futur de l'equip.